• lindza

Helt otrolig känsla...*L*

Jag har beslutat mig för att bla ge min m2b en secret box och idag var dagen då bilderna skulle tas. Många fjärilar var det i magen kan jag lova och det blev ett glas rött till maten som jag åt innan. Väl där hälsade jag på fotografen en väldigt trevlig kille som jag direkt kännde mig väldigt bekväm med. Hade även med mig min tärna. Och nu till den helt otroliga känsla som infann sig hos mig. Jag skämdes inte för min kropp på något sätt trots att den är långt ifrån felfri... Och jag fick vända både den ena och den andra sidan till men lika bekväm fick han mig att känna ändå.
    Ville bara skriva av mig och även insirera andra tjejer som funderar på det men kanske inte vågar. Det var en otrolig kick man fick...*L* Funderar på att ge min m2b en secretbox på vår ett åriga bröllopsdag...(Om typ 1 år och 3 månader)

• Svar på tråden Helt otrolig känsla...*L*
  • Bens wife

Jag har också nyligen gjort en secret box till min blivande. Håller med dig att det kändes superkul och stärkande. Bilderna blev dessutom jättefina, kul vad en duktig fotograf kan göra, till ens kropps fördelar Verkligen en kick och med rätt personkemi till fotografen tror jag att det blir en upplevelse för både brud och brudgum. Kändes aldrig dumt eller pinsamt, bara kul. Man väljer ju dessutom själv nivån på bilderna, hur vågade dem ska vara osv.

• lindza

Jag har inte sett hela resultatet på alla mina bilder än men ska dit nästa vecka igen och välja ut vilka bilder jag vill ha. Ska bli såååå kul och spännande att se.

• Kärleksfeber

Vad är det för något?

• lindza

Kärleksfeber
    Secret box är sensuella bilder på dig. som bara är till för din man. (eller alla eller bara dig själv.. )
    Kanske i underkläderna som du har på bröllopet. Det finns secret bilder att titta på hos endel fotografers portolior på nätet. (du kan kolla under branschregistret)

Svar på tråden Helt otrolig känsla...*L*