Berättelse om min(våran) underbara dag!
Vaknade vid 06:30 på morgonen och kunde nte somna om, men det var ju inte så konstigt med det...
Åt frukost ihop med familjen och plockade ihop det jag skulle ha med mig till frisören resp till hotellnatten.
Klockan 10:00 anlände jag till frisören, där vänatde även min bästa vän som skulle vara med mig under dagen.
Fisören Sara gjorde ett kanon jobb med mitt hår och med sminknigen, blev så otroligt nöjd så jag kan inte beskriva hur jag kände.
on fick mig verkligen att känna mig som en prinsessa!
hon gjorde även mitt dotters hår som oxå blev jätte bra!
Sen kl 14:00 kom min blivande man och hämatde oss och då bar det iväg till fotografen.
Vi fotades utomhus och vädret var med oss.
Här var även våra vänner (värdparet med och hjälpte os med barnen), så dom tog oxå kort samtiigt som fotografen och på det visset fick vi en massa fina bonus kort.
När vi var klara hos fotografen var det 45 minuter kvar till vigseln skulle börja så det blev lite toabesök under tiden.
När vi kom fram till kyrkan möte prästen upp oss och konstigt nog var jag inte så nervös och har inte varit under dagen heller...kände mig både så lycklig och fin så det var underbart att vandra upp längs altargången.
Alla blickar och tårfyllda ögon...jag bara njöt!
När vi kom fram till altaret blev jag lite nervös men det la sig snabbt.
Vigseln var jättefin och solisten sjöng så vackert.
Efteråt blev det fotografering på kyrktrappan, sen bar det iväg till festlokalen med alla gästerna.
Där hade vi en underbar kväll med god mat, tårta & massor gott att dricka.
Vi dansade brudvals efter tårtan sen drog dansen igång och jag tror nästan alla var upp och dansa.
Vid 00:30 åkte vi till hotellrummet.
Vi åkte när festen var som bäst, men det är väl så det ska vara.
Vi hade en sån underbar dag och jag är så glad att jag fått uppleva en dag som denna.
Har bara lagt in 2 bilder än så länge, men håll till godo...det kommer mera!
home.gamman.se/cascada