• 7 juli 2007

blev hippad i lördags...

I lördags var det dags: stod på altanen när alla mina kära vänner kom. Blev rätt chockad kan jag säga. Men vilken dag, fick först spela in "everytime we touch". Sen var det Laserdome. Sen hem till en av mina vänner för grillning. Och sist gick vi på krogen. Det var en superdag! Det bästa av allt var att dj:n spelade min låt som sista låt! Ingen på dansgolvet fattade att det var jag som sjöng, tills jag gick upp på scenen. Det var skithäftigt!!

• Svar på tråden blev hippad i lördags...
  • Cahe

Härligt!!!

Låter som du haft en toppendag!! Antar att du sjunger ganska bra, för om jag skulle spela in en låt och den sen skulle spelas upp på dansgolvet så skulle det nog bli folktomt Sång är inte min starka sida

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Ahhh!HÄRLIGT!Jag gifter mej samma datum som du,så jag är liiite nervösn u.
    Låter som en bra hippa.Men jag skulle aldrig kunna sjunga så vackert:):):)

Lycka till med bröllopet!
    Vart gifter ni er?

• Nästa sommar..

Kul! Jag skall själv gifta mig 30 juni och om det nu blir någon hippa så "förväntar" man ju sig att det blir precis veckorna före... men guud! De kan ju faktiskt komma när som helst... hmmm.....

• 7 juli 2007

Dem tog väl det nu för att jag inte skulle misstänka nåt. Det är ju ganska tidigt. Har ofta fått höra att jag sjunger bra, men när man ska upp till bevis så blir man lite nervös. Men det var hur kul som helst.
    jag ska bli en fru...lääängtar: vi gifter oss i Starrkärrs kyrka. Vi bor utanför Göteborg

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Okej!
    Vad kul,vi gifter oss i MariaMagdalena K:a,
    i Stockholm.
    Hoppas att vi får en bra dag:):):)

• Anna LG

Spelade du in skivan i stockhom? Kommer du ihåg vad stället hette? (om minnet är svagt så kanske du känner igen namnet här www.svenhippa.se/arr_stockholm_musik.asp) Var dom bra? Är själv ute efter "spela in skiva" klassikern men vill inte välja en "sunk" studio.

/Anna

• 7 juli 2007

Anna LG: nä det var på ett ställe i Göteborg

• pauspling

7 juli 2007: Va härligt! Det blev jag också...litegrann. Bor i Boston och blev hippad av mina vänner här (åker hem till Sverige om tre veckor). När brukar man annars bli hippad? Kändes inte två månader innan lite tidigt? :)

• 7 juli 2007

Jo, det e ju lite tidigt. Det var därför dem gjorde det nu, för att jag inte skulle misstänka nåt

Svar på tråden blev hippad i lördags...