Nu är jag gift :)
Oj oj vilken dag! Den bästa dagen i mitt liv :) Till alla er som inte gift er än: NJUT!!!
Har lyckats få upp lite bilder, mer kommer senare....
www.facebook.com/album.php&l=b6502&id=552960543
Oj oj vilken dag! Den bästa dagen i mitt liv :) Till alla er som inte gift er än: NJUT!!!
Har lyckats få upp lite bilder, mer kommer senare....
www.facebook.com/album.php&l=b6502&id=552960543
Kat77:
Kul att du gillade mina bilder! Syrran kom hem igår kväll o bara sågade dem Vi som är så nöjda själva. Men det är ju det som räknas iofs! Jag blev såå nöjd med buketten, precis så som jag önskat var den!
Vill gärna se fler av dina foton sen!
Tack alla, jätte kul att höra :)
Vi gifte ju oss samma dag tom!
twentyfirstofapril
Ååå va trist med syrran, men du har helt rätt, det är ju vad du tycker som gäller... Bilderna är kanonfina!
Ja just det samma dag o allt :) Hade ni tur med vädret? När vi kom ut ur kyrkan var solen uppe och det bara strålade.. Vi kunde ha brudskålen utomhus vilket var drömmen!
Åh vad fina ni var!!
Ska själv ha ljusrosa och vitt färgtema, så jag undrar var du har köpt den fina rosa löparen? Vad är det för material?
Vi hade kanonväder hela dagen! Fotografen tyckte det var för bra, problem med skuggor o så, han ville gärna ha lite mer moln. Det var ca 15 grader, blåste knappt alls, och sol! Helt underbart! Precis det vädret vi önskade oss när vi valde datum, ville inte ha högsommarbröllop!
Offis
Tack tack :)
Vi köpte den hos en blomsterhandlare i stan.. Det är rispapper och är tydligen ganska svårt att få tag på.. Jag hittade en sida på internet så kolla på www.morse.se, sid 82 eller nåt sånt i katalogen.
Stort grattis! Ni var jättefina!!!
Kul att se bilder från Frösön och Stocke titt - vore kul att se än flera av dukningen etc. Vi ska själv gifta oss i Frösö kyrka och ha festen på Stocke titt - så jag är såå nyfiken på allt! Vad hade ni för mat, tårta, florist etc?
Sommarbrud 070707
Fler bilder kommer.. Väntar på kort från gästerna och fotografen... har massa på lokalen hemma som jag kan lägga upp senare!
Brudkålen: Vi hade supergod rosa champagne, köpt från Tyskland för 13 kr flaskan, chokladdoppade jordgubbar och lite snittar i logen utanför stocketitt.
Syrran gjorde en spicy räk röra med friterade tunnbröd till förrätt.
Huvudrätten ordnade Kjell på Stocketitt. Helt underbar mat från en helt underbar man till ett helt otroligt pris!!! Kan varmt rekommendera Kjell! Det blev oxfile med potatisgratäng.
Mamma ordnade dessert, jordgubbsparfait, mmm.
Sen hade vi tårtbuffe på norskt vis:
i43.photobucket.com/albums/e365/kathrine77/w138.jpg
Baren byggde min man from scratch :)
i43.photobucket.com/albums/e365/kathrine77/w097.jpg
Ååå vilken härlig dag! Vill ha mera ;)
grattis!!!!!! :d