• Fru Cinderella

Wow, nu var det jag!

.. alltså det är helt ofattbart hur underbart trevligt och kul det var. Har aldrig vart så rörd över att se folk förut, sett folk parta på så enormt och ha så kul.. wow, vilken dag.. det bästa i mitt liv. Och vi är man och fru, helt sjukt..

lovar och komma med en detaljerad beskrivning av dagen och MASSOR bilder.. måste bara blia v med bakfyllan först

Men jag fixade en 5 bilder åt er så länge tjejer (och kanske killar ;))

groups.msn.com/LadyCecilia/brllopet.msnw

• Svar på tråden Wow, nu var det jag!
  • Novemberbrud07

GRATTIS!!!!

Vad fina ni var & vad härligt att höra att dagen var så fantastisk som man än så länge bara kan hoppas på!!!!

Tänk att ni är man & fru nu...så coolt!

• Fru Cinderella

jag vet det är helt ofattbart, har gått o kallat varandra man och fru hela dagen *skrattar*

• gargis

Grattis,ni är jättefina båda två och det riktigt lyser om er:)

• SpookysKira

Ah, gud sa fin du var! (och vilken handsome brudgum ocksa) :D Och det later som ni hade en alldeles perfekt brollopsdag!

Grattis, grattis, grattis!

• jagärsåkär

GRATTIS Cinderella!!!!!!!!! Vad fina ni var!! Nu är jag ÄNNU mer övertygad att jag ska ha utsläppt hår! Gud vad tjusigt det är!!

Du var en jättefin brud!! Och ni ser jättefina ut tillsammans... Nu ska jag läsa dina senare inlägg GRATTIS till er båda!

• Fru Cinderella

Ja visst är han snygg

jagärsåkär
    Klart du ska ha utsläppt, hur snyggt som helst, dessutom kan man headbanga senare på kvällen *skrattar*

• Dallas

STORT GRATTIS FRU _Cinderella_!!!
    Härliga bilder, *torkar tårar efter att ha läst om er dag*

• äntligen på väg

Helt underbart Cinderella, jag blir alldeles gråtig ju!!! GRATTIS!!!

• Daphne

Åh vad kul det var att läsa om eran dag :)
    Blev faktist också tårögd och längtar väldigt mycket tills det är vår tur.
    Grattis igen och vad underbart att eran dag blev så perfekt :D

• bröllopsängeln

Måste ju gratulera här med!! Grattis och den bilden när ni sitter ner var ju bara så underbart avspänd!! Grattisgrattis.

Svar på tråden Wow, nu var det jag!