• dolly5
    Äldre 29 Apr 11:46
    54426 visningar
    233 svar
    233
    54426

    "jag älskar dig" bok..behöver inspiration

    Hej

    Är det någon som gjort klart sin "jag älskar dig" bok och skulle kunna lägga ut lite bilder...eller om ni vet någon bra hemsida där kan kan tjuvkika lite :) har fastnat och behöver helt enkelt inspiration..please help!! :)

  • Svar på tråden "jag älskar dig" bok..behöver inspiration
  • asa81
    Äldre 3 May 16:13
    #0

    MammaK! Tack snälla för all mailhjälp, på skoj räknade jag på jobbet och jag tror att mellan 30-40 snart fått tips.

    Glöm inte att Fru Villa Solglimt hade väldigt bra tips i tråden oxå och att även jag lånat tips och idéer från andra pysselfantaster.

    Så, summa summarum alla ni som gör en kärleksbok borde kunna ta åt er. Nog är väl omtanke och värme och glädje värt att dela med sig av och med böckerna så gör man ju just det, även om det främst riktas till en person. Utan sådana eldsjälar som ni skulle kanske BT läggas ned :9

  • asa81
    Äldre 3 May 16:18
    #0

    Jempa 07! Om du på google söker på kärlek fyll i bok så hittade jag en internetsida www.bluebox.se som sålde "halvfärdig fyll-i-bok" för 150:- kika får du se om det var det du sökte... :)

  • Jempa0­7
    Äldre 3 May 17:26
    #0

    Asa81! Tack för tipset, det var något i den stilen jag hade tänkt mig... men blev förstås nyfiken på hur ni andra har gjort när ni har fixat egna... har du nån mailadress som jag skulle kunna maila till för lite tips? vore jättesnällt...

  • lindza
    Äldre 3 May 17:54
    #0

    Ojoj så förvirrad jag kan va då...Här kommer min mail...
    lindasson3@hotmail.com

  • asa81
    Äldre 3 May 20:41
    #0

    Jempa07, du får gärna maila mig om du vill fråga något. asa813@hotmail.com är adressen

    Li75a mail ramlar in till dig snart...

    Och ni andra, hur går det med böckerna?

  • Natalu­skan
    Äldre 4 May 09:51
    #0

    Jag är lyrisk och ska sätta fart med min bok så snart jag kan komma undan..egna ideér sprutar
    Jag tackar och bockar för tipsen

  • Ting
    Äldre 4 May 09:59
    #0

    Jag tackar för mailet. Jag blev jätteinspirerad och satte igång på direkten. Får jag fråga er som skall göra dessa böcker; kommer ni att trycka ut det som en riktig bok eller kommer ni att köpa en tom bok och skriva för hand?

  • mammaK
    Äldre 4 May 10:41
    #0

    Jag har köpt en svart bok och kommer skriva det mesta förhand, med en guldpenna. Det blir så snyggt.
    Jag ska pyssla lite idag när varken barn eller man är hemma så ingen kan avslöa hemligheten=)

  • lindza
    Äldre 5 May 20:59
    #0

    asa81
    Jag har fått dit mail men inte kunnat öppna den bifogade filen för vår dator har pajat så allt under C försvann...hela officepaketete med word o dom bitarna är borta men har fixat ny skiva som vi får i morgon.
    Men tack så mycket iaf trots att jag inte kunna titta på det ordentligt än.

  • JonnaH
    Äldre 7 May 23:29
    #0

    Heej..

    Finns det någon vänlig själ som också vill skicka till mig :)

    Mail: gos_flikkan@hotmail.com

    Tack på förhand :D

Svar på tråden "jag älskar dig" bok..behöver inspiration