• Celiine

Beställt ringarna

Nu är våra ringar äntligen beställda.
    Har tänkt förlova os 070707 men det kommer bli kämpigt att gå med ringarna hemma i 2 månader innan förlovningen :)
    Kommer inte kunna hålla oss ifrån att ta på oss dom och då känns inte förlovningsdagen lika speciell om vi redan gått omkring med ringarna på oss...
    Så, det blir nog förlovning på pojkvännens födelsedag den 6e maj redan :)

LYCKA!

• Svar på tråden Beställt ringarna
  • Honey Boo

...men om ni beställt ringarna, har ni graverat dom redan? för då kan ni inte byta datum, utan ni får gömma dom och hålla er borta från gömstället tills dagen kommer!

• Celiine

Nej, vi har inget datum ingraverat. Valde att nte ha det då vi inte var säkra på om vi skulle klara oss till den 7e juli :)

• Honey Boo

:) okej! Fundera på hur ni ska göra, ska ni vänta så göm dom väl! Vi har gömt min vigselring. I början ville jag prova den hela tiden, nu har jag nästan "glömt bort" den lite....men om 1½ månad åker den fram! :)

• Celiine

Impad av att du lyckas klara dig, det är ju mer än vad jag kommer göra :)
    Tror nog det blir den 6e redan, vill så gärna :)

• Honey Boo

Då får ni i alla fall hålla de gömda tills dess, det klarar ni!

grattis!

• Celiine

Tack, och grattis själv till det stundande bröllopet :)

• Bruden blå

gör som vi gjorde, lås in dom.
    Jag har haft vigselringen hemma ett tag. och det har varit en riktig plåga. så mycket fint bling bling, man går ju o kollar hela tiden. så nu skaffade vi faktiskt bankfack efter att jag fått den värderad och låste in både värderingsintyget och ringarna på banken. så nu blir det inte så lätt o gå o klämma på dom.

Svar på tråden Beställt ringarna