• A n n i s e n   25/8 - 2007

Tips på godis att ha i cellofanpåsar?

..gärna i vinrött

vill ej ha gelehjärtan...

• Svar på tråden Tips på godis att ha i cellofanpåsar?
  • Linum

Jag vet inte om jag någosin har sett vinrött godis... förutom vingummi då!

ha ha ja det kankse inte just behöver va vinrött men lite åt det röda hållet och inget som är klibbigt..

ngt hårt godis men vad?

• Fru 28/7

Jag köpte röda/rosa hjärtan på Ica:s lösvikt i veckan. :D Dem var fina och goda! Är karamellkungen tror jag som levererar dem...

• Linum

Kan du inte köpa brända mandlar eller något kanderat - det håller sig ganska bra om det skulle vara varmt.

Fru 28/7
    Var det hårda hjärtan?

• jessisca

polkagrisar? inte bara röda, men goda o fina i cellofan...

• Soffi 070707

I Surt & Blandat finns jättegoda röda hjärtan, resten av godiset kanske ni kan ha på festen. I den påsen jag köpte var det en massa hjärtan! Mums! :)

• Fru 28/7

A n n i s e n 25/8 - 2007:
    Det var mjuka. :D

• CHP

De finns hårde hjärtan, vi ska ha vita dom smakar pepparmint & de är choklad i, jätte goda. Dom finns i rosa och blått oxå dom ska ja vi ha i cellofan me en snygg pärlemotapet om.

• Lilla Li

Det finns ju vingummiaktiga godisar som ser ut som körsbär. Inte så goda (tycker jag) i och för sig - men röda. ;)

• Theresekarlsson

vi ska åka till gränna o köpa röd/vita polkagrisar....kanske i spiralform....

lägga dem i cellofanpåsar med vita mönster på (panduro) rött siden band och sedan sätta en lapp på med gästens namn....som placeringskort....

Svar på tråden Tips på godis att ha i cellofanpåsar?