• SoMmAr BrUd -07

en brev kom idag...

fick ett brev idag utan avsändare...
    det stod så här :
    SNART DU GIFTA DIG SKA...
    OCH LITE RÄDD I DESSA TIDER, DET SKULLE JAG VA...
    MAN GÅR ALDRIG SÄKER...
    SOV INTE NAKEN...
    Har inte tänkt alls på möhippa. de e tre månader kvar till vi gifter oss Och efter detta brevet har fjärilarna i magen kommit !Har ni haft era ?

• Svar på tråden en brev kom idag...
  • Lainan

Ja, tur att jag visste om det, annars hade vi blivit ertappade nakna båda två!

Kunde iofs hintat om att han skulle tagit ett par boxer på sig, men då hade han kanske anat något - det är ju inget jag brukar säga åt honom

• AnelP

hehe, det är nog möhippa på G. Jag fick också ett brev när jag skulle ha min, men fick det på morgonen. För min kompis som också finns här på Bt som gifte sig förra året, gjorde vi så här att: En av bruden kompis bror ringde till bruden mitt i natten och sa:" Lyssna noga jag säger detta bara en gång, du skall infinna dig på shell kl 8. Gissa om hon kunde somna om sen*hihi*. Sen var det han som ringde som körde upp vid shell och hämtade upp henne, sen fick han åka omkring med henne i stan en stund, tillslut släppte han av henne på torget, en lördag, iklädd endast bikini och ett lakan. Gissa om jag var nervös för min sen eftersom jag skulle gifta mig en månad senare, men jag fick en ganska så lugn ändå:)

• tulpanflickan

hade nån släppt av mej i biking och lakan hade jag tagit första taxin hemma

• N&N

Jag har fått tre paket innehållande meddelanden med urklippta bokstäver typ "nu är det nära" och medföljande tygbitar som måste sparas... Gifter mig 070707... skitkul!

• Pillisen

Åååh vad roligt!! Spännande. Men det är klart man skulle vara nervös. ;o)
    Jag blev hippad av mina kollegor för en vecka sedan. Vet att syrran luskar på en möhippa med alla kompisar....får se om de lyckas lura mig..det är inte det lättaste men kollegorna lyckades så man går inte säker. Men de avslöjade å andra sidan ingenting för min M2B eftersom de vet att han skulle avslöja det bara genom att titta på mig. Jag ser direkt om han döljer ngt.
    SoMmAr BrUd -07: du måste berätta sen hur det går och när de slagit till. Lycka till. Koppla av och njut. det kommer bli kanon kul!

• SoMmAr BrUd -07

japp jag återkommer:) om det händer något ....

• SoMmAr BrUd -07

Fick ytterligare ett nytt vykort i fredags... stod att snart lider det mot sommaren och 28 juli va beredd och sov inte bart :) Idag tog de även min blivande :) på en fake-sexa Så det närmar sig....

• Eksjöbrud

Vad spännande! Jag gifter mig först om ett år och hade jätte gärna haft en möhippa. Läskigt! Ja jag håller med er, men också jättekul (förhoppningsvis) Men jag tror inte det blir någon. Vi kommer troligen inte ha någon tärna och bestman och en av deras uppgift är ju att ordna med hippan och svensexan. Tror inte någon av de bjudna kommer dra igång något faktiskt. Hur har det varit för er, har ni tärnor?

• Sweetpea

Jag fick min i helgen - och jag gifter mig inte förrän 1/9..!

• N&N

Idag är deadline för mig att ha sytt ett plagg med allt tyg jag har fått, fick en symaskin med bud häromdagen... så igår kväll sydde jag en klänning! Alltså jag kan knappt sy, men kom ihåg förvånansvärt mycket från syslöjdslektionerna.

Ingenstans i instruktionerna stod det att jag inte får använda mig av andra plagg så jag köpte en superbillig tunika i enfärgat och sydde på tygbitar från paketen jag har fått... ha ha undrar vem som lurar vem!

• N&N

Förresten, är säker på att möhippan är på lördag... alla beter sig riktigt skumt!

• FruOhlsson

Kul att läsa om era "hintar" o hippor.
    Jag har de senaste 3 veckorna fått brev innehållande tvättrådslappar till underkläder och en lapp med text "OBS! Spara denna!" Hittills har 8 såna brev kommit och en del handstilar känner jag igen... behöver jag säga att nerverna sitter utanpå kroppen???

• sept07

när jag tömde posten igår låg den en förpackning med oskrivna inbjudningskort i vår låda, antingen är de nån som vill bli inbjuden eller är de nåt annat på gång

Svar på tråden en brev kom idag...