Kris i relationen - mår såååå dåligt!
Hjälp! Vår relation håller på att gå över styr...och jag vill absolut inte att det ska ta slut! Han har, mot min vilja, bestämt att vi inte ska träffas "på några dagar". Han låter mig inte veta hur lång tid han menar, han är trött på våra ständiga bråk och allt tjafs!
Vi har hittills haft ett enormt stormigt förhållande - trots att han är en av de lugnaste personer jag någonsin träffat! Det har hänt så mycket jobbiga saker under vår tid tillsammans, både inom och utanför vår kontroll. Jag har ställt upp såååå mycket på honom och han på mig.
Båda är vi överens om att vi älskar varandra väldigt mycket och att vi vill att detta ska fungera...
Vi bor ett antal mil ifrån varandra, och träffas alltid på helgerna. Nu är det den första helgen på 1 ½ år som jag ska genomlida utan honom eller mina barn.
Och jag vet inte hur det ska gå.... *ångest* Vi har haft massor av tfn- och smskontakt under vår relation, flera ggr varje dag, och nu är han helt tyst.
Jag ringer inte heller och pressar på, och de få ggr vi har pratat sedan i fredags förra veckan, är han mycket återhållsam.
Jag vill bara att allt ska bli bra!!!! Jag vill ha tillbaka min älskling sån som han brukar vara. Jag har tänkt och jobbat mycket med de bitar som jag kan förändra i relationen, de bitar som han tycker är jobbiga. Men han måste ju oxå ta sitt ansvar i relationen...
Mina tankar är helt snurriga nu, jag fastnar i neråt-spiralen, gråter och får ångest! Hur länge ska detta pågå? Är det bara ett långsamt farväl han håller på med? Jag vill inte tro det, han är en väldigt bra person, som är bra på att kommunicera och som har tänkt mycket på olika livsfrågor och vad som är viktigt i livet. Jag tror aldrig att han skulle plåga mig på detta sätt och göra mig illa. Jag tror verkligen att han vill fortsätta att satsa. Är det så att han mår så dåligt så att han måste få vara i fred och tänka? Jag vet inte hur jag ska tänka och hur jag ska klara helgen... *snyft*
Hur tänker ni andra? Och hur tänker män? Hur ska jag agera? Ibland känns det som om jag aldrig mer ska tillåta mig att bli kär och aldrig mer inleda en relation för den här känslan som KAN uppstå är för dj-lig!!