• tree

nån som e bra på engelska och kan hjälpa mej?

ninjan
    jag är engelska och kan hjälpa!

hello!

I recently bought a bra from bravissimo, but unfortunately it didn't fit so i returned it in the post. However, i forgot to leave my bank details for the refund. I believe the bra article number was FY91 in black and cost £28. Could you please refund the money to my account? The sort code is XXXX and account number XXXXXXXX.
    Many thanks

• tree

_Cinderella_

det låter fint men tyvär det låter som att det är helt ok om de väjler att inte ge perngarna tillbaka! en engelskaman skulle aldrig skriva så (utan kankse en 100 år gammal kvinna!) :)

• tree

man skule ALDRIG säger så... jag är 30 år och har bara bott i sverige för bara 2 år... jag kan engelska! 'I would be delighted' låter som man skriver en bröllops inbjudnan faktiskt!

om vill vara lite mer 'polite' kan man säger istället... I would appreciate it if the money could be returned to my bank account.

• tree

Akvavit
    du är helt rätt! man bruker behöver den international bank nummer som heter swift code! (men inte altid) herifrån kan jag sticka penger till england med sort code och ac. nummer men tvärtom behöver jag den swift coden!

• tree

iban eller swift är ISTÄLLET för din acc. nummer... det är din international ac. nummer

Svar på tråden nån som e bra på engelska och kan hjälpa mej?