• Marre07

Fråga om hans svensexa!

Har fått ett mail för ett tag sen från en av m2b:s kompisar att det blir svensexa ett visst datum och att de hör av sig mera om detaljer. Så vi inte skulle planera in nåt rart den dagen för oss två. (Var lite gulligt tyckte jag, men det var inte det min fråga gällde Utan jag undrar om jag kan ge förslag på andra kompisar till m2b som ev skulle vilja va med. Det gänget som är bestmen känner inte dom, men det är vänner till min m2b. Eller ska man inte lägga sig i ?! Men dom får ju såklart göra som dom vill om dom vill höra av sig till de andra eller inte...
    Men jag minns på en kompis möhippa var det flera som inte kände varann men ändå blivit tillfrågade att va med...

• Svar på tråden Fråga om hans svensexa!
  • helenekl

I vårt fall var det precis likadant och jag "lade mig i" på det sättet att jag tipsade om de andra killarna med så fick de göra som de ville, vilket var; att de blev tillfrågade! :D
    tycker du ska ge de en chans om det känns rätt!
    det gjorde det iaf för mig ;)

• lindza

Bestman som anordnar min m2bs sven6a bad om att få en kopia på alla inbjudna samt att jag skulle göra en notis vid alla som jag trodde var intresserad av att vara med. Skicka inbjudningslistan till bestmanen som en liten vink där du kanske noterat lite i hörnet vilka som du tror vill vara med.

• lindza

Det är ju svårt att fråga om någon vill vara med om man inte känner till den personen.

• Mysprick

Svårt det där.. Träffar du dessa killar? Kanske känns lite dumt att maila dem? Vet en kompis till oss som gift sig, och själv påpekade att det var viktigt att min m2b kom på svensexan, men han blev inte en s tillfrågad... Själv skulle jag tacksamt ta emot tips på denna front, och inte bli stött om jag fick önskemål från brud/brudgum på att inkludera ngn. Så ta kontakt med dem, kan ju bara säga att "jag vet inte om ni hittat numret till den och den?, så jag tänkte jag kan hjälpa till med det"

• helenekl

nä men det är ju just därför TS kan ge en liten hint om att det finns fler killar som de kan fråga, det är ju för mannens skull och de lär ju känna varandra då om inte annat :D

Svar på tråden Fråga om hans svensexa!