• sera

svensexa fixas just nu..men ja då? =(

känner mej lite lessen...inte för att min kille ska få svensexa, jag e skitglad att han kommer att få en! ny är hemlighetsmakeriet i full gång..jag är mer lessen över att det är jag som behöver bli överrasskad av mina tjejer och ivägdragen (har varit mammaledig i 10 månader) och jag tror verkligen inte att nån kommer fixa det för mej..har inte speciellt många nära tjejkomopisar och ingen av dem är det ngt speciellt "go" ii för att fixa en hippa--är det egoistiskt att tänka så? Vill ha nåt kul att va förväntansfull över....nån annan som känner så?

• Svar på tråden svensexa fixas just nu..men ja då? =(
  • Fru Cinderella

Ge in upp än.. min sambo sa likadant.. och dessutom fick jag min helgen innan.. men han fick sin!

• helenekl

jag säger detsamma! ge inte upp! jag visste inte om jag skulle få en, trots att jag hoppades och då det var helgen innan så kände jag att det blir nog inte nåt, för den helgen var det Karneval i vår stad och vi skulle gå med makens bror med familj......då överraskade de mig hos svågern!!!
    jag grät av chocken och av lyckan att det äntligen skulle bli av :D

ge inte upp gumman! det kommer nog ska du se :)

ps. jag har många kompisar som inte känner varandra men de hade ändå fått till det, så som sagt, ge inte upp

• sera

joh ja ger upp! JAg känner verkligen att ja inte ha nå såna kompisar som skulle göra det för mej...uuh ja känne rmej så pessimistisk! Men ja vågar inte hoppas för mkt...läste om din hippa i en annan tråd alldeles nyss btw =)) myysigt!

• sera

kommer åxå grina om nån kommer å släpar iväg mej =) 'ja looovar..stora tårar...har inte fått va själv å gjort nåt kul sen min lilla bebbe kom för 10 månader sen...needs it =)

• helenekl

menar du MIN?? vilken tråd då? *nyfiken*

och jag tycker jättesynd om dig som ska må så dåligt! vad tror din m2b? har ni pratat om din oro över att det kanske inget blir? och en sak till. alla hippor är ju inte likadana, det är mysigt nog att bara ha en liten picknick i gröngräset eller nåt sånt. men jag kan inte tro att, bara för att de inte är så företagsamma, struntar i dig! jag ska hålla tummarna och så vill jag att du berättar sen hur det blev! när gifter ni er förresten?

• Fröken Rubin

Sera:
    Jag sitter i samma båt som dig. Fick höra att grannen ska ordna nån svensexegrej för min m2b. Men här uppe har jag inte bott så länge och alla mina närmre kompisar är kvar i Göteborg. Jag är helt och hållet tvärsäker på att jag inte heller kommer få någon möhippa. Här uppe har jag bara ett fåtal bra kompisar och de har nog med sitt... Ska vi ordna en tillsammans?

• sera

fru helenk: nej ja menade _cinderella_s möhippa men de e saksamma =) tack va snäll du e o ja jag grinade en skvätt och pratade me honom, men eftersom ja ska va så hemlighetsfull med hans svensexa så vågade ja inte prata för mkt...min magkänsla säger mej verkligen att det inget blir..jag är ung 23 år och ingen av mina kompisar har nånsin vart på ett bröllopp eller ens i närheten av ett typ, första gången för typ alla våra vänner, men min kille e 27 och hans polare har vart med iaf nån gång innan. Ja ska försöka berätta hur de gick..vi gicfter oss 26/5...så bara en månad kvar! Nu ska ja gå å lägga mej igen =)

• sera

fröken rubin: när gifter ni er? jag hopppas de tänker på oss och gör nåt..tycker nästan att tjej o killgängen borde planera sånt här nästan med varandra så de vet att båda parter får nåt! Man vill ju inte va missunnsam lixom..kan man själv BE om en hippa förresten? snart gör ja de =) som sagt NU ska ja lägga mejigen hahah

• Blivande fru Eriksson

Jag är bara glad om jag slipper få nån möhippa...

• MhjärtaJ

Jag känner precis som du...Är tre helger kvar innan vårt bröllop och jag vet att vi inte kommer att få varken möhippa eller svensexa.
    Man känner sig så oviktig på nåt sätt...

På alla dessa månader som gått sedan vi bestämde datum har inga av våra närmaste frågat hur det går med planerna eller om vi vill ha hjälp med något. Min syster ringer bara för att prata om henne o hennes jobb, vilket jag gärna kan lyssna på men det skulle vara så kul att ha någon som vill glädjas med oss...frågat hur det går, vilja hjälpa...osv Min sambos bror har sagt att han inte tänker ordna svensexa för det ska en bestman göra (vi valde att inte ha bestman o tärna)... Han kommer istället att vara toastmaster och med tre veckor kvar har han aldrig tid att träffas för att planera. Tror inte ens han vet vad en toastmaster är...

Ooops, tog över lite här...Behövde oxå gnälla lite...

Svar på tråden svensexa fixas just nu..men ja då? =(