• Emma 06

Är det någon mer än jag som går omkring och är nervös för att när som helst kunna råka ut för en möhippa?

Mina kompisar är väldigt hemlighetsfulla. Och jag har fått antytt att jag inte behöver boka almanackan full i maj.
    Jag undrar om det blir någon möhippa. Men mest undrar jag när i så fall? Vi gifter oss 9 juni.

Häromdagen kude jag inte hålla mej längre så jag sa så här till min sambo: Vet du något om en ev möhippa , du behöver bara svara ja eller nej. Han svarade ja! Så nu är jag nyfiken och nervös på samma gång. Någon mer som jag?

• Svar på tråden Är det någon mer än jag som går omkring och är nervös för att när som helst kunna råka ut för en möhippa?
  • Fröken Malm

JA, JAG!!!!

Min sambo vet också, fick inte titta i hans dator igår eftersom han sa att det fanns saker där som jag inte ska se.....*fniss*

Ingen av mina kompisar svarar heller i telefon. Gifter mig den 19/5, så det finns bara tre möjliga helger kvar....... wihi!

• Angelill

Jag är faktiskt inte alls nervös över (eventuell) möhippa utan tycker bara att det ska bli jättekul. Men jag är såpass säker på att mina kompisar inte kommer att fixa nåt skämmigt eftersom det inte varit den typen av möhippor när de har gift sig, utan mer äventyr/spa/mys-upplägg.

• Fröken Malm

Ja, alltså jag är inte nervös för att de ska vara elaka eller nåt i den stilen. Utan mer pirrig för att man inte vet när, var eller hur!!!

• Angelill

Ah, fast det är ju det som är så kul!
    Nu vill jag inte att min nästa fråga ska missförstås (har ju hänt innan här på BT att diskussioner urartat titt som tätt...), jag är bara genuint intresserad av vad det är ni är nervösa för? Är det just att släppa taget och bara "hänga med" under en dag som ni inte har nån kontroll över? Har upplevt att fler i min bekantskapskrets är oroliga/nervösa och inte kan sova på kvällarna m.m. Jag vet inte varför jag inte känner så, jag tycker bara att det ska bli kul.

• Fröken Malm

Jo, det ska bli kul, det är jag inte nervös över.

Har bara lite olika kompisgäng, som inte umgås annars. Tycker det ska bli intressant att se hur de kommer överens.

• Angelill

Ah, ja det är klart (kanske inte skulle frågat, nu börjar jag också känna mig lite nervös...)

• lindza

Jag är också nervös. Blev det efter att min m2bs kompis kontaktat mig ang hans sven6a. Hade inte tänkt så mycket på det innan eftersom vi inte gifter oss fören i slutet av augusti.

• Emma 06

Ts här. Ja, det är just det jag är nervös för som någon skrev, att bara släppa taget och följa med. Jag är ett planeringsfreak men det här har jag ingen koll på.

Sen är jag inte speciellt nervös för vad jag ev råkar ut för, jag har själv varit med och fixat åtskilliga möhippor för mina kompisar och de har varit jättetrevliga och kul. Jag tycker det mesta är kul och har lätt för att bjuda på mej själv.

Men jag undrar ju NÄR HÄNDER DET?

Vi gifter ju oss den 9 juni och jag lever i världen av att vara barnledig varannan helg. Har barn sedan ett tidigare förhållande. Så det finns inte så många helger kvar att välja på.

Dessutom är det redan mycket uppbokat, nu senast ringde min bästa tjejkompis och sa att hon ska ha en tjejfest en fredag i maj. Lördagen efter där trodde jag ev var möhippan men då kan jag nog räkna bort det alternativet. Och jag VET att tjejfesten inte är påhittad. Kvar är en barnledig helg i maj och då ska samma tjej ha en stor fest för oss kompisar och jag vet även där att det inte är fejk eftersom hon gett ut skriftliga inbjudningar.

Min sambo har sååå roligt åt mej och det värsta är att jag vet att han VET när det blir. Mewn han tiger som muren.

Anledningen till att jag tror att det blir en möhippa är att jag fått små tecken på det. Tex när vi skulle boka in en tjejträff ngn dag så hette det (Min ena kompis till den andra:) Du ska nog inte vifta för mycket med almanackan här.

Jag har mycket kompisar och flera olika tjejgäng som jag umgås med.

Ska bli kul att se hur de har tänkt sej det hela!

Ska tillägga att blir det inte någon möhippa alls så blir jag inte superbesviken för det. Det viktigaste är ju att vi blir gifta! "ler"

Tack för att ni orkade läsa på mitt svammel, behövde nog skriva av mej lite.

Kram på er alla!

Svar på tråden Är det någon mer än jag som går omkring och är nervös för att när som helst kunna råka ut för en möhippa?