hippad.....
Blev hippad igår....
Det var så kul och mina vänner tog mig med storm. Satt och kollade på tv i mjukisbyxor när 9 personer rusar in och kidnappar mig kl:11.00. Snacka om att bli överraskad Sedan promenerad vi bort till lazerdome där vi hade trekamp i form av sumobrottning, rida tjuren och slå ner varandra från pallar. Sedan krigade vi mot varandra i mörkret. Efter det bastade vi, drack champagne och åt baguetter. Superkul!! Efter det bar det iväg till min moster där vi tog det lugnt först med lite dricka. Sedan fick jag en ansiktsbehandling medan de förberedde middag och som vi sedan njöt av. Efter det skulle vi göra oss iordning, duscha och sånt. Sen blev det dessert och vi tävlade i karokesång. Sedan var det dax att bege oss ut för att festa, då kom en limo och hämtade oss och vi drog iväg till nattklubben hipp och dansade natten lång...men avslutade kvällen på nattklubb etage.
En helt underbar dag med nära och kära. Vi hade så kul och det var länge sedan jag skrattat så mycket. Tappade nästan rösten på lazerdome när man såg alla i sumodräkterna och de konstiga hjälmarna.
Tack mina underbara vänner för en oförglömlig kväll!!