• Hanna_yeayea

Han frågade igår!

Ojoj, igår var det en spännande dag! Kom hem ganska sent från jobbet, lite sliten. Det var våran 2 årsdag, men vi hade sagt att i och med att jag jobbade så skulle vi fira dagen efter. Men öppnade ytterdörren och där är det en gång med ljus på golvet. Följer den in i vardagsrummet och i slutet står HAN! Jag vet att jag tänkte att va söt han är, göra så fint på våran dag! Stod där med händerna i hans och han sa en massa fina saker... Han älskade mig osv... Efter en stund går han ner på knä och tar fram ringar och friar! Började storböla och blev överlycklig!!
    Har inte avslöjat för någon ännu, ska berätta för föräldrarna ikväll men var tvungen att skriva av mig här =)

• Svar på tråden Han frågade igår!
  • ;o)

GRATTIS! Härlig känsla, eller hur?

• storforsbrud

åh, vad fint!!

stort grattis!!!

• Hanna_yeayea

väldigt härlig känsla

• Louise14

Grattis! Vilket underbart frieri!

• Kajsa 0721

Åh, vad härligt! Jag var med om ungefär samma sak för tre veckor sedan. Kom hem efter jobb och träning, iförd svettiga träningskläder och med jordens plattaste hår. Och där står han i kostym (förutom kostymbyxorna, de hade han inte hunnit få på sig, haha), hämtar meterhöga röda rosor, champagne och går sedan ner på knä och frågar om jag vill gifta mig med honom. Ringar hade han fixat också...
    Har ni hunnit planera bröllop än, Hanna_yeayea?

• Hanna_yeayea

Nej det har vi inte. Vet att han har sagt att han tycker att förlovar man sig så ska man gifta sig inom ett år men tror kanske inte de kommer bli riktigt så snart. Har knappt hunnti prata om det Hände ju igår?

Har ni planerat Kajsa0721?

• Hanna_yeayea

oj, skulle inte vara frågetecken där

• förhoppningsis

roligt att bli friad till av en halvklädd man. FÖr oss var det tvärt om, han friade när jag stog med byxorna runt knäna å tröjan dragen över huvudet på väg att byta om eftesom vi skulle ut å äta

• Pumpalot

ush vad jag är blödig. Tårar i ögonen av att läsa. Stort grattis och lycka till!

Svar på tråden Han frågade igår!