• Luringen

Kan tjejen fria??

Hej! Min sambo har tagit initiativ till att vi förlovade oss när vi var i London i påsk :) Vi beställde ringar när vi kom hem och de kommer hoppas jag den här veckan. Men han friade inte. Utan att vi ska förlova oss. Jag vill gifta mig med honom, jag vill dela mitt liv med honom. Men jag tror att han vill vänta, framför allt pgr av ekonomin. Men det tar ju iaf minst 1 år att planera bröllopet och jag undrar om det är ok för tjejen att fria. Kanske nu i vår? Och i så fall hur gör man? Vill att det ska vara romantiskt och mysigt och såklart att han säger ja.

• Svar på tråden Kan tjejen fria??
  • Joleen

Såklart kan du fria!

Jag är inte mycket för detta med att gå ner på knä utan tycker det är roligare med en liten ovanligare variant, lägga en lapp i påskägget, köpa en bukett blommor i vitt, rött och blått och be honom ta reda på vad det betyder eller kanske beställa M&M´s där det står "Marry me?"!

•  Miss Cee

Klart du kan fria!!

Bjud på en god middag, ge honom en bok med 100 anledningar till att du älskar honom, och på sista sidan skriv "Vill du gifta dig med mig?"

• novali

Köp en sån här:

62.209.165.44/showinfo.asp&page=3&countrs=24&size=12&method=varu&varu=presentbocker

på sista sidan står det för honom att kryssa i

vill du alltid vara min?

O ja
    O nej
    O kanske

Lägg till Vill du gifta dig med mig...

lycka till!

• Luringen

Tack för era svar, ja jag ät inte heller en sån som går ner på knä det skulle bara kännas fånigt. Jag vill göra något annorlund. Ni har ju jättebra idéer. Nu gäller det bara att samla mod. :)

Svar på tråden Kan tjejen fria??