• Brud 4 augusti

Nervös inför möhippan!? Fler som känner så??

Satt just och funderade över den kommande möhippan och fick en stor klump i magen...jag blir lite nervös faktist, så mycket saker som man funderar över, tänk om det blir en dag när man inte kan helt enkelt!? Tänk om de kommer och ska kidnappa en en lördagsmorgon när man fortfarande går runt i morgonrocken och inte hunnit in i duschen än? Så många saker att tänka på...är inte någon paqrtyprinsessa precis så jag hoppas på en rolig möhippa och ingen förnedrings eller fylle hippa... Mina tärnor har börjat ge mig lite hintar om, "vänta bara"...Givetvis är jag jätteglad för att de engagerar sig i att ordna en hippa för min skull, men tänk om det inte alls blir något som jag vill? Jag skulle bli både arg och ledsen om de t.ex. klär ut mig till en bebis i bara bh och en vuxenblöja och godisnapp och skickar ut mig på stan (har hört talas om en sådan hippa :( ) Fler som känner som jag? Som både är glad men ändå lite oroliga för sin hippa???

• Svar på tråden Nervös inför möhippan!? Fler som känner så??
  • lindza

Jag känner som du...*hua* o med tanke på att jag känner mina vänner rätt väl så vet jag att jag är berättigad till att vara lite orolig. Men det ska samtidigt bli himmla kul. Gifter sig ju bara en gång o då får man ju stå ut med lite. Man får ta hämnd mot dom senare...*planerar redan*

• Mrs 2007

Hej!
    Håller med er. Samtidigt så vet mina vänner vad jag tycker om och vad jag inte tycker om. Mina två bästa vänner ska vara mina tärnor och dem litar jag på till 100%. Men visst är jag lite nervös....

• Brud 4 augusti

Hur långt innan kan man typ förvänta sig en möhippa tror ni??

• mooogn

Men om det är dina vänner så kommer de inte att göra något som du inte skulle tycka om, eller hur?

• Brud 4 augusti

nä, man får juh hoppas det

• ceowyn

Mina vänner har faktiskt frågat mig vad jag inte vill göra, det tycker jag känns bra. Då vet jag (förhoppningsvis)att det inte kommer att ske något som jag inte vill göra.
    Sen passade jag på att "hinta" om vad andra möhippor innehållit, som jag tyckte var kul.

• Fröken Malm

Mina kompisar och min syster har det senaste ställt konstiga frågor och hintat lite, så det är definitivt nåt i görningen!!! Men jag är inte ett dugg orolig, tycker bara det ska bli skoj!

Det enda jag varit lite orolig över är nog att mina kompisar inte ska komma överens eller ha roligt tillsammans eftersom jag har kompisar från olika kompisgäng och de är alla väldigt olika. Men det blir nog bra.

Det där med att de kommer på morgonen innan du hunnit duscha, behöver du nog inte oroa dig över. De låter dig nog duscha innan ni drar iväg.
    Min kompis som gifte sig förra året är lite nojjig när det gäller sitt hår så varje helg i 3-4 veckor duschade hon alltid på fredag kväll och stod sen och torkde och plattade håret ifall vi skulle dyka upp tidigt på lördagen. Hehe!

• jaffalight

Min tärna ville ha våran inbjudningslista
    för dom ska göra festprogrammet
    men innan vi bestämde att dom skulle göra detta har hon bett mej om listan, så jag tror det är på gång, jag vet vilka helger jag jobbar och inte så de är bara att vänta

• Anneleigh

Jag vet redan nu att jag inte får någon traditionell möhippa, utan mina och hans vänner kommer att hitta på något för oss båda samtidigt. Dels för att det är hans tredje bröllop och dels för att ingen av oss är intresserade av svensexa och möhippa. Sen kommer han att vara precis nyinflyttat här så alla hans vänner bor 60 mil härifrån.

Svar på tråden Nervös inför möhippan!? Fler som känner så??