• Alexia

Igår blev jag hippad!

Igår tog mina tjejer mig! Jag som skulle jobba! *hahahaha* Trodde jag ja... =) Satt på jobb kl 7 på morgonen och in stövlar tre av mina kompisar. Sååå lurad! Dom hade tagit semester till mig. =)

Min M2b blev också tagen! Han skulle egentligen på seminarium på jobb, hela lördagen trodde han. Men det var bara hittepå. Chefen hade alltså varit med o lurat honom!

Hade fruktansvärt roligt. Gjorde massa skoj o bus. Fick spela in en skiva. Det lät förjävligt! *haha* Men som jag sa igår; Det e ingen nyhet att jag inte kan sjunga! ;) Det blev "Vill ha dig" och "Inatt inatt". Och sen fick jag sälja tvättsvampar med hål i, till att tvätta snoppen. =)
    Och samla in tvättråd från killars kalsonger. Det var bara att klippa! Många som ställde upp. Haha! Och sen var det dags för trekamp! Fick spela laserdome, rida på en tjur och brottas i sumokläder. HAHAHA! Var ute på stan heeeela dagen och drack en hel del. Och åt en helt underbar middag på Två krögare...

Hem till mamma o pappa och gjorde vid oss. Tänkte dra till Danmark. Det blev alldeles för sent! På centralstationen träffade vi min m2b som precis varit där. Så det blev att vi åkte hem tillsammans istället. Trötta, lite druckna och väldigt belåtna!!

• Svar på tråden Igår blev jag hippad!
  • ohmygoodness

:) Låter som en helkväll. Undrar när jag blir hippad...ush...jag tycker inte om detdär att inte veta när det kommer att hända och VAD som händer. Ujuj

• Alexia

Jag har STOOORT kontrollbehov. Har verkligen undrat när det blir av. Gissa om jag blev paff!

• ohmygoodness

:) Ja, man har nog säkert inte så mycket att säga till om sen. Jag vet också att flera av mina vänner är så himla luriga av sig. Kan just tänka mig att de som bäst hålelr på och kokar ihop något rikitgt tokigt. :)

Svar på tråden Igår blev jag hippad!