• Balinda

ni som är här

hej

själv är jag hemma och är sjuk. passar utmärkt att fördriva tiden här.
    ni andra som är här. vad gör ni på dagarna? lediga? smyg surfar på jobbet? själv har jag så svårt att låta bli även när jag jobbar. trodde aldrig när vi började planera att jag skulle bli så beroende an en sajt.
    :):)

• Svar på tråden ni som är här
  • WomanOnTop

jag vet, samma här! Skulle varit i skolan men jag orkade helt enkelt inte. Har förälsning från 9-16 idag. Så jag sitter hemma o skriver arbete samtidigt som man slänger en blick hit.

• WomanOnTop

Glömde säga att jag hoppas du mår bättre snart!

• Petra74

Själv är jag sjukskriven! Och det är så himla lätt att fastna här på dagarna!

• Blivande fru Eriksson

Pluggar, har tillgång till dator på skolan och så har jag nära hem och springer hem på lunchrasten. Sen så pluggar jag även en hel del hemifrån men då är det svårt att låta bli datorn...

• Lilla Li

Jag jobbar. Har egentligen ganska mycket att göra men det brukar lösa sig. ;) Finns så mycket jag tänker på som har med bröllopet att göra - måste skriva av mig och leta information! :D

• Balinda

tack WOman on top. börjar bättra mig. låg hela påsken.. det blev mycket tid på BT. Min sambo tror nog jag e lite galen..

• Marskatt

Just nu smygsurfar jag... blir så när jag sitter mycket i telefon o väntar... i vanliga fall hänger jag här när barnen leker eller när min man nattar sötnosarna. Tänkte sluta "hänga" när jag ska ha semester för att bygga klart huset, blir ett naturligt avslut då hoppas jag.

Krya på dig!

• Brud i Vinterhagen

Jag är hemma pga magsjuka. Har fått något skit när jag var i egypten som jag inte vet vad det är! Väntar på att doktorn ska höra av sig med provsvaren, eftersom jag jobbar i kök och med barn är jag portad från jobbet tills jag vet om det är smittsamt! Förutom många besök på toa mår jag bra! Är lite lätt BT beroende!!! Krya på dig!

• Balinda

brud i vinterhagen

inte kul med magsjuka. för en tid sedan fick jag campolybacter eller vad det nu heter. var
    magssjuk i fyra veckor. helt värdelöst. hoppas du får svar snart och blir frisk.

• Balinda

vad tror ni händer sen då när man e gift. kommer man hänga här då oxå?

Svar på tråden ni som är här