• Randis

10 mars 2007

Den 10 mars 2007 kommer för alltid att finnas kvar i mitt minne som den mest underbara dagen någonsin!

Vi gifte oss borgerligt och hemligt med bara våra familjer närvarande och det blev en helt fantastisk dag! Allt blev som vi hade tänkt oss eller faktiskt till och med bättre. Sången under vigseln var underbar, själva vigselakten blev jättebra, middagen var verkligen supergod, alla var på bra humör och vår svit var underbar!

Några dagar efter bröllopet begav vi oss iväg till Maldiverna - vår drömresa - och vår vigsel blev genom en annons i tidningen officiell.

Vill ni se bilder finns det på littleforest.weddingannouncer.com/photoalbums.html

Till alla er som har det framför er: Njut!! Det är verkligen en helt fantastisk dag!!

• Svar på tråden 10 mars 2007
  • Mizz_Tessi

Låter som att ni fick en fantastisk dag Grattis till er båda Fina bilder blev det också

• T och U

Gratulerar! :) Fina bilder! Gillade din håruppsättning väldigt mycket.

• Randis

T och U: Tack! Jag hade tänkt mig något enklare i frisyrväg från början men när min frisyr blev klar så var jag jättenöjd!

• T och U

Randis
    Jag vill ha någon liknande håruppsättning, dock utan pärlor eftersom jag kommer att ha krona. Tror det kan bli för mycket då. ;)

• Randis

T och U: Ja, då kanske det räcker med kronan.

Lycka till!

• Petra74

Grattis! Vilka underbara bilder!

• jagärsåkär

Randis jag tror knappt mina ögon! Jag reagerade på datumet eftersom mina föräldrar gifte sig 10 mars. De gifte sig också borgligt och hemligt med endast familjen närvarande (jag var född och med hela tiden! Bara 4 år gammal)

Det lät jättefint! Jag njuter nu av vår kommande dag... Grattis! Och vad roligt att ni hade samma upplägg som mina föräldrar!

• Bröllopstokiig

jagärsåkär: Tack! Vi hade en underbar dag! Vår tanke var från början att gifta oss på Maldiverna men eftersom det är muslimsk så kan man inte göra det utan att först gifta sig i Sverige. Så eftersom vi ändå skulle göra det i Sverige innan så tänkte vi att våra familjer säkert ville vara med, och det ville dom

Ha en jättehärlig bröllopsdag när det är dags

• jagärsåkär

Tack Randis!! Jag ser fram emot den redan och än är det 1,5 år dit! Jag tänkte först göra nåt i stil med vad ni och mina föräldrar gjort men det lutar åt en jättefest i stället med alla vi känner. Måste bryta familjemönstret lite.

kram!

• ~vinterbrud~

Grattis och ville bara säga att det var JÄTTEFINA bilder på er hemsida!

Och efter att ha sett era bilder från Kuredu så bestämde jag och sambon oss för att åka till Maldiverna och till Kuredu (efter att ha velat fram och tillbaka). Så tack för den hjälpen!
    Om du läser detta; kan du ge tips om vilket nr på Beach Villan som är "bäst"? (lugnast/vackrast etc)...

• twentyfirstofapril

Grattis till bröllopet och gratiis till en underbar resa! Vilka galet underbara bilder! Jag vill oxå dit. Var ni där nu i mars? Är det då man ska åka dit vädermässigt? Skulle kunna fråga massor!

• Randis

Tack! Vad roligt att ni gillade bilderna Och vad roligt att man kan inspirera folk att åka till Kuredu, jag tycker att det är ett måste Vi bodde i Beach Villa 115, det var helt perfekt!! Om ni ska önska något nummer så önska däromkring. Stranden var fullkomligt underbar på den sidan och det är lagom avstång till restaurangerna och barerna och väldigt lugnt. Just runt 115 så var det en del palmer på stranden vilket vi tyckte var bra för om man ville ligga i skuggan så kande man ligga under en palm i stället för att ligga på altanen.

Ja, vi var där nu i mars. Vi åkte den 15 mars och kom hem den 31 mars. Det var perefekt vädermässigt (om man gillar värme vill säga). Det var ca 40 C i luften och ca 30 C i vattnet. Det kom liute regn en dag men det var över på typ 1 minut. Jag tror att mars är en mycket bra tid att åka. Jag läste att det hade varit lite stormigt nu i början av april men jag tror att den varma, torra perioden fortsätter ett tag till.

Jag tänker på Kuredu varje dag och längtar tillbaka jättemycket, det var helt enkelt den ultimata bröllopsresan

Om ni har fler frågor så fråga på, jag svarar mer än gärna!!

• ~vinterbrud~

Tusen tack!. En fråga till:
    Stördes ni någonting av sjöflygen som startar och landar med jämna mellanrum? Hörde ni dem från er Beach Villa? När jag kollar på kartan över Kuredu så ser det ut som flyget gå på den sidan Beach Villorna ligger. Har även läst i Trip Advisor om folk som stördes av detta.

• Randis

~vinterbrud~: Visst hörde man flygen när de startade och landade men jag kan inte säga att vi stördes av det. Jag tyckte mesta tt det var mysigt att se dem landa ich starta när man låg i sin solstol. Flygen landade och startade på båda sidorna av Jettyt så jag tror inte det spelar någon roll var man bor med tanke på just det. Om ni är oroliga att störas av dem så be att få en Beach Villa så långt bort, dvs närmre Sangu delen. Den sista Beach Villan har nummer 131 (sedan blir det JBV). Kolla på den här bilden så ser du alla nummer i30.photobucket.com/albums/c307/rogerbrauer/Kuredu%20Maps/Kureduroomnumbers.jpg

Lycka till! När ska ni åka?

• ~vinterbrud~

Tack! Det bär iväg i början februari nästa år.
    Ser verkligen fram emot Maldiverna

Svar på tråden 10 mars 2007