Aquaria?
Hej! Är det nån som haft/tänker ha sin bröllopsfest på Aquaria vattenmuseum? Vi är lite inne på det, men tycker det låter för bra för att vara sant med priset. Var slutade kuvertpriset för Er?
Hej! Är det nån som haft/tänker ha sin bröllopsfest på Aquaria vattenmuseum? Vi är lite inne på det, men tycker det låter för bra för att vara sant med priset. Var slutade kuvertpriset för Er?
Vi funderar också på Aquaria och mailade dem för mer info. De bifogade då en fil med mycket mer information samt dyrare priser än det som står på hemsidan. Jag blev besviken först men efter att ha räknat tycker jag ändå att det är prisvärt. Vi ska nog boka in ett möte med dem och höra lite mer...
Många ställen lägger på moms på priserna dom först presenterar. Kanske därför det är prisskillnader.
// A
Näe, på deras hemsida står det att priserna är ink. moms. Hemsidan är nog helt enkelt bara inte uppdaterad på ett tag.
Tack Monkemn för svar, vi har också fått den filen, ska sätta oss och titta igenom det i morgon kväll när det lugnat ner sig allting. Hur mycket dyrare blev det per kuvert?
Hej!!
Vi skall ha bröllopsfesten på Aquaria 25/8 i år. Vi tycker verkligen det är prisvärd. Vi letade efter ett ställe som hade plats till över 100 pers., där vi kunde ta med egen dricka (alkohol) och ett ställe där vi kunde partaye till kl. 03. Samtidigt ligger Aquaria centralt i Stockholm. Ett stort pluss är också att vi gifter oss i Seglora Kyrka på Skansen. Efter mötet med Fredrik på Aquaria kändes allt jättebra! Han är mycket proffsig & trevlig. Det verkar som han vill göra allt för att vi skall få en fantastisk fest!
Här är vår Aquaria-tråd (by the way:)): www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m1945626.html
Prövade länken till den förra tråden, men den verkar stängd för svar...
Malin46: När jag räknade igen blev det nog inte så mycket dyrare, jag blev nog mest irriterad över att hemsidan inte stämde. Jag har läst nsätan bara positiva saker om Aquaria och varit där med min blivande och tittat. Det är verkligen mysigt! När ska ni gifta er?
TEL: Vad kul att höra från någon som redan har bokat. Berätta gärna mer detaljer (om du vill), vad ni ska ha för mat etc. Vi har pratat om Seglora men kommer nog inte att välja den. Är ute i god tid, vi planerar att gifta oss i Maj 2008!
Pratade med Aquaria häromdagen och det visade sig att de har sålts till Gröna Lund och att de i dagsläget inte vet någonting om hur det blir framöver... Hmm... Har i alla fall bokat in ett möte med dem om ett par veckor så får vi se vad som händer.
Hjälp! Nu blev jag skitnervös! Hoppas det inte påverkar vår bröllopsfest den 25/8. Har inte hört något i alla fall. Jag måste nästan skicka mail till dom på engång.
Usch, hoppas det går bra! De skulle säkert ha hört av sig annars!
Fått svar från Aquaria: "Allt som vanligt, inga förändringar". Puuuhh, lättnad.