• ninjan

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

jaha..här sitter man och har alldeles för lite att fundera på :) Och då kommer man ju på ganska ovesäntliga trådar! Den här, till exempel :)

Intresserad av astrologi som jag är så skulle jag gärna vilja att ni beskriver er personlighet lite, så jag får gissa vilket stjärntecken ni är.
    Jo, knasigt, men sant :D

Vill bara se om jag kan nåt över huvudtaget, eller om det är dax att börja studera alla stjärnböcker igen.

Själv är jag rätt stabil som person. Verkar alltid lugn utåt. Ganska tyst och försiktig. Envis som tusan och ganska långsint.
    Kan ni gissa? Jo, en oxe :)

Ok, ni då? ..men berätta inte innan jag gissat! :)

• Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?
  • Gabbies

Nej inte stenbock heller :) Jag var svårgissad jag..

• Gabbies

Nope men min M2b är Oxe.. :)

• puhs kusin

Hej!
    Kul tråd. Gissa gärna på mig oxå, det borde vara hyfsat lätt. Jag är enormt envis, en kontrollmänniska som ställer höga krav på mig själv (och delvis även på min omgivning). Andra tycker att jag kan vara onödigt kritisk och petig med detaljer. Har svårt att själv ta emot kritik och lättsårad. Är utåt sätt väldigt lugn men skenet bedrar. Stresskänslig.

• ninjan

Ni får ursäkta om jag inte svarar på alla, men nu har det blivit så många inlägg så det känns omöjligt att hitta och läs alla! Skriver på de jag råkar se i fortsättningen :) Men alla andra får ju åxå gissa, förstås!

• puhs kusin

Rätt direkt : )
    Jag är en ganska typisk jungfru. I allfall som stjärntecken, jag är mamma till 2 pojkar

• Fru Nilsson 1/7-06

Jag postar texten om mig igen:
    Jag är glad, öppensinnig, omtänksam och har tålamod. Blir jag arg, så går det ofta över snabbt. Effektiv och organiserad när jag vill, men kan slarva ibland.
    Har en tendens att ta på mig för mycket jobb (håller på att försöka sluta med det). Jag hatar att vara ovän med någon, då mår jag dåligt. Jag tar ofta på mig rollen som medlare mellan olika parter. Har kontrollbehov.

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?