• Bedbug

Bröstfixerade brudar?

Jag förvånas var gång jag är inne på bröllopstorgets forum över att det bara pratas om plastikoperationer i vissa delar.

Så jag måste ställa frågan: vilka är ni? Är ni blivande brudar som vill bli stora och fina upptill inför ert bröllop eller har ni bara hamnat här på bröllopstorget ändå?

Ni får gärna vara här för mig i vilket fall men det borde väl finnas forum enbart för bröstfixerade flickor som inte planerar bröllop?

Mest bara nyfiken...

• Svar på tråden Bröstfixerade brudar?
  • Bedbug

Tjolahopp:
    Det har aldrig slagit dig att det ständiga raljerandet om bröst och plantat hit och dit kan få en del andra att undra om de gör fel som är nöjda med vad de har? Man kan ju lätt tro att operation är det normala när man läser i detta forum (som ju är ett bröllopsforum och inte ett plastikoperationsforum).
    Anledningen till att jag frågade var, som sagt, att jag undrade om det faktiskt var blivande brudar eller några helt andra som tog över forumet med bröstdiskussioner.

Inte meningen att låta spydig jag heller, även om jag tror att jag misslyckades lite jag med. ;)

• Maddisen

Visst är det ett bröllopsforum, men om du kollar runt här finns det många trådar som behandlar annat än bröllop. Googlar man hittar man ofta länkar hit, oavset ämne. Eftersom många tjejer samlas här, är det inte konstigt om det också frågas om bröstop. tycker jag. De flesta forum handlar inte strikt om bara huvudämnet, utan även ämnen som intresserar forumets målgrupp. Många här ska nog inte gifta sig

• ceciliaj

Jag har operarat brösten för att jag var helt platt o mår såå mycekt bättre nu! Jag planerar inte att gifta mig, men jag hittade den här tråden som så många andra genom google.
    Jag tycker att de som vill fråga om bröstoperationer kanske kan försöka hålla sig till tråden om bröstförstoringar (Bröstförstoring 8). Förr skrev alla i den tråden men nu känns det som varannan tråd handlar om operationer. Till o med jag som har silikonbröst tycker att det är synd. Och hur ser de då inte ut för de som inte ska operera brösten...

• ceciliaj

Bröstförstoring 8 skulle det stå.

• Stora A

Tycker att det finns otroligt många trådar här som inte på ngt sätt har med bröllop att göra, så varför "hoppa på" just den här?
    Sen är väl frågan, kommer mina bröst sitta på korrekt plats till mitt bröllop om 2 månader lika viktigt som håller manikyren 3 eller 4 dagar?? Eller...
    Folk som vill diskutera detta håller sig ju i dessa trådar, tror att det är fler personer som inte ska gifta sig som "lägger sig i andra trådar" mer i sådant fall...

• blomsterbiet

Jag håller med ts. Fick ju en smärre chock när mann började vara på bröllopstorget första gången. Blev helt förvirrad och skrek till sambon att vi hade glömt en sak i budgeten:

Bröstförstoring 40000:-

(Ska vi skippa transporten och musiken då, undrade han lite försiktigt)

• Snart_FruL

Alltså jag tycker det är helt ok om folk vill operera sig. Det jag har reagerat på är att det är så många olika trådar om det.

Sen tycker jag personligen det är lite intressant/märkligt att diskussionsforumets trådar i huvudsak behandlar 3 ämnen; Plastikoperation, bantning och sex.

Naturligtvis finns det undantag, men det känns ibland som att 95% av alla trådar kan sorteras in under de 3 ämnena.

• desperate housewife

Jag mår INTE dåligt över att mina bröst hänger efter 4 ammningsvändor. Men jag ska ändå operera mig. Jag ser det på samma sätt som att köpa mig ett par jeans som sitter snyggt, eller gå till frssan för att vara snygg i håret, eller sminka mig för att bli lite hottare, eller vad som helst egentligen som har med ens yttre att göra. Förstår inte all uppståndelse kring det här ämnet! Och om man nu ändå bestämt sig, så är det väl klart att man vill ha de till bröllopet!?

• Misha**

Jag tycker också det är lite lustigt att disskussioner kring bröstoperationer är så pass vanliga på just det här forumet. Samtidigt känns det som ett seriöst forum, utan massa knäppisar som skriver korkade och kränkande inlägg såsom på de flesta andra forum som behandlar ämnet. Brudpar och bröllopsgäster är shyssta människor helt enkelt, utan fördommar och personliga påhopp;)

• Pama_lija

Njae, bröstfixerad är jag inte. Men dåligt mår jag över mina bröst, eller snarare det faktum att jag inte har några. Jag har valt att nu efter 15 års lidande och 2 barn att jag ska fixa dom. Allt annat är så bra i mitt liv, jag vill inte gå och deppa över dom alltid.. Vad jag gör med min kropp är min ensak, sen känns det bra att diskutera det med andra, därav trådar om sånt här...

Jag skulle nog säga att dom flesta trådarna här faktiskt handlar om bröllop och inte bröst. Men sånt man stör sig på kanske man ser mer eller? Om man nu inte är intrsserad av det så är det bara att skita i att läsa eller?

Svar på tråden Bröstfixerade brudar?