• Jättelycklig

Kan man påverka sin möhippa?

En konstig fråga kanske...
    men kan man på något sätt påverka sin möhippa eller får man helt enkelt lita på att ens vänner inte gör något galet som man inte tycker om?
    Och - vi försöker bli gravida men har inte lyckats ännu. Om jag skulle bli gravid innan hippan, ska man hinta det till den man tror är engagerad (för att unvika att de planerar en massa vin och sånt)?

• Svar på tråden Kan man påverka sin möhippa?
  • Honey Boo

Jag hade nog sagt till mina vänner vad jag hade tyckt vara kul att göra, men ändå väga släppa kollen och låta de planera ngt roligt för mig!

Om du blir gravid hade jag sagt det då, inte innan, man vet ju aldrig om du hinner bli det, kanske itne vill att alla ska veta det innan de närmaste..

• Fru Nilsson 1/7-06

Jättelycklig
    Man får och kan påverka sin möhippa.
    Jag själv hade "gått i väggen" och var till och från ganska illa däran. Jag sa som det var: Jag vet inte hur jag kommer att må den dagen ni kidnappar mig, planera inget som kostar en massa pengar om vi ev. får ställa in...mm.
    Jag skrev en "lista" (typ denna: www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2202196.html ) på hur min dröm-möhippa skulle se ut och sånt jag absolut inte ville skulle hända.
    Sen önskade jag att det inte skulle bli en sån massa alkohol och det tog de hänsyn till.
    Vet någon av dina vänner om att ni försöker skaffa barn? I så fall behöver du kanske bara "hinta" till henne.

Lycka till!

• Rosviol

Kanon bra svar från Fru Nilsson 1/7-06, kunde inte skrivit bättre själv. Så jag bara instämmer i det bra svaret. Hoppas du får en hippa du önskar och lycka till på hemfronten

Svar på tråden Kan man påverka sin möhippa?