Vad har ni gett er brudtärna som tack för hjälpen?
Skulle vilja ge min brudtärna något, men jag vet inte vad. jag vill inte ge något smycke . nån som har tips?
Skulle vilja ge min brudtärna något, men jag vet inte vad. jag vill inte ge något smycke . nån som har tips?
Bjud på middag på någon trevlig restaurang...
Våra kommer få varsinn flaska vin!
Hon kommer att fa ett silver armband.
Oj, laste precis att du ocksa ville ha tips.
Kanske lite fina sjonhets/hud produkter, present kort, en fin ram med ett foto fran brollopet etc. Varan bestman och andra som har hjalpt oss kommer att fa en flaska champagne.
Någon behandling på spa/salong...
tack för tipsen!!
en pilgrimsring?
min får sin klänning sen vet jag inte än om/vad hon ska få
Jag har tänkt att bjuda mina två tärnor på spa & behandlingar dagen innan. Så vi alla koppla av lite och snacka tjejsnack, komma i säng tidigt och ha perfekta naglar! Det blir som en present till dem.
Dessutom vill jag betala allt kring bröllopet: deras klänningar, blommor och frisör. Makeup får de fixa själva (eftersom jag inte ens ska ha nån speciell utan gör allt själv) Om jag har råd vill jag bjuda dem på en makeup kurs nån gång innan också. Men vi får se... Tycker det är kul att lägga pengar på sånt vi kan göra ihop. Och det behöver ju inte vara efter bröllopet. Efteråt bjuder jag nog på en middag och har kanske nån enklare present men tror inte det. Hellre "events" tillsammans.
Håller på att köpa en massa saker som jag ska lägga i en megastor korg och sätta cellofan runt (elelr vad det heter). Det kommer att vara ex någon flaska vin, några öl, lite ölkorv, nötter, chokladkartong, fina bestick (vet att de behöver det) mm mm. Massvis med saker - så det är bra att jag har börjat i tid..