Inlägg från: Dolphingirl |Visa alla inlägg
  • Dolphingirl

    Fika i Linköping !!!???

    Jag hänger gärna med och fikar

  • Dolphingirl

    cinderella du har så rätt så, jag brukar dyka upp till sist

    Förresten var köpte du din slöja och vad kostade den?, har presic kommit underfund med att jag vill ha en slöja men den får inte kosta allt för mycket.

    Har du allt klart för det stundande bröllopet? det är inte långt kvar nu måste kännas härligt

    Angående fika så kan jag vilken dag som helst, men jobbar till 16:30 och är inte i stan förrän 17:30.

  • Dolphingirl

    Cinderella jag har koll på det mesta, jag tittar efter en slöja och fjärilsliknade glitterspännen man kan ha i håret. Jag bara längtar till den stora dagen.

  • Dolphingirl

    Just för tillfället har jag två klänningar men jag ska sälja den ena på grund av den är allt för stor, men det är en enkel halterneckklänning. Och det andra är en kortärmad med lite vidare kjol och klädda knappar.

  • Dolphingirl

    Cinderella prova valla syatalje! min blivande sydde upp sin kostym där och blev hur nöjd som helst, och dyrt var det inte heller.

  • Dolphingirl

    Jag ska sätta upp allt, med lite fina strass hårnålar där fram, om jag nu hittar några har inte hittat några jag vill ha ännu.

  • Dolphingirl

    Hej på er! hoppas ni har det skönt i vårvärmen vet ni om det går att färga skor i siden och om ni har tips på bra färg?

  • Dolphingirl

    Hej är någon som vet var jag kan köpa diadem till uppsättningen?

  • Dolphingirl

    Finns det någon annan än bernts blommor i johannelund som har vettiga priser när det gäller blommor? Typiskt nog hade han semester när jag ska gifta mig.

  • Dolphingirl

    Jag gifter mig också den 21 juli. Det är verkligen typiskt att han skulle ha semester då, han hade vettiga priser.

  • Dolphingirl

    Ojdå jag glömde visst har!
    Har erfarenhet skulle det ju vara

  • Dolphingirl

    Jag ska kolla upp trekanten i tannefors, tack så mycket för tipset cinderella

  • Dolphingirl

    Duchess
    Vi ska gifta oss i Slaka kyrka, vara i en föreningslokal som heter Gasellen och svärmor gör maten.

  • Dolphingirl

    Cinderella

    Lycka till i morgon, du får säkert en helt underbar dag

    Kram/Annsofi

Svar på tråden Fika i Linköping !!!???