• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

TezzAmore:
    Ja, skall testa den måndaden den 25 juni & sedan hämta klänningen den 10 juli!
    SPännande värre!!!

• TezzAmore

Linum: Hur har det gått med det där jobbet vi pratade om?

• bauti

Heluuuu

Jag och P kommer till Lykke på lördag.
    Jag röstar på förslag 2, knytis.
    Jag har tänkt göra Filoknyten med smaskig fyllning *smask smask*

Skönt att alla e här nu. Inga ute å far i världen Jo, var inte Adiz ute någon stans??

• Carma07

Vi har planerat att komma. Hade inte Tezz en bra lista på vilka som skulle komma? Vi kanske kan kolla med den och kolla om de flesta fortfarande kan?

Vi (sambon) är också fenomenala på potatissallad. Vad för slags potatissallad gör ni Linum?

• bauti

Carma
    jag drömde om dig i natt. Du hade skickat prover på placeringskort och någon sköldpadda (typ göra själv variant).
    ??????????????????
    Jag komihåg att jag tänkte (idrömmen):
    Carma är verkligen kort gurun

• Carma07

bauti: hahaha. Tokiga drömmar. Men placeringskort i sköldpaddeformat kanske är något?

• bauti

Jag är så ledsen. Fick just veta att min farmor inte kommer på bröllopet. Hon orkar inte.

• Nides

Goddag tjejer..

Jag var oxå jätte slö igår. Jag som hade planerat att vara så duktig... sov en timme och sen kändes det för varmt för att göra nåt. Så jag städade o lagade mat och gick o la mig igen. Älskar att sova.

Linum: Välkommen tillbaka. Har ju saknat dig!!!! :D Låter som en härlig semester.

Angående lördagen så kan nog inte vi heller. :( Men det sa jag väl förra veckan. Hmm minns inte.. Han ska iväg med fiskeklubben o fiska.

• Nides

Bauti: va tråkigt! Hon kanske ångrar sig???

• bauti

Nej det tror jag inte. Jag ville så gärna ha henne med. Jag hoppas att hon orkar komma på vigseln i alla fall.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3