• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Addiz:
    LÅter ju inte allt för idealiskt

Kommer du vara borta länge?
    Hoppas du kryar på dig ordentligt snart!

• Addiz

Åker tillbaka imorgon bitti. Skulle eg åkt hem ikväll, men det fick jag inte för min chef (hade iofs blivit 20 timmars resande och möte...) Han tycker att jag bör få en god natts sömn.... :)

• TezzAmore

Nibla: Tack för festprogrammet! Mycket inspirerande!

Puman: Vi har frågar sambons kusin om hon vill sjunga. (hon är privat sånglärare) och hon sa ja. Vi har inte ens frågat henne vad hon vill ha betalt, men tänkte ändå ge henne en slant! Känns bäst så!

• TezzAmore

Hahahaha! Tog med mig en banan till jobbet idag. Skulle skala den nu och blev helt förvånad! Den är jättestor, jag får knappt fingrarna runt bananen!! Hahaha! Satt här och småskrattade för mig själv... Den är nästan snuskigt stor!!!Hahahaha!

• Puman-prinsen

TezzAmore - Ok. Varför jag frågar är för att det kan vara känsligt om man ger dom pengar. Att hon har gjort det som en gåva och att sen få betalt kan ju göra att hon tar illa vid sig.

Men jag kommer göra som addiz sa att fråga innan om hon vill ha nån ersättning.

Hon är ju en vän till mig.

• Puman-prinsen

MMmmm... Idag har vi fyllt på glasskylen så nu sitter jag och äter en smaskig glass

• Puman-prinsen

TezzAmore - snuskgumma! haha

• TezzAmore

Herre gud, jag kan ju knappt äta den... den är ju enorm!! Hahahaha! Kan inte låta bli att känna mig snuskig!! Hahaahaha! Måste gapa som ett fån för att ehm... ja, få in den! Hahahaa! *torkar bort tårarna*

• Puman-prinsen

HAHA... Skulle du nästan ring och sagt till din m2b!!

• FredagenDen13

Addiz:
    Okej, kan ju vara skönt att få sova ut.
    Kanske smutta på ett glas vin till kvällen?

TezzAmore:
    Har du slukat bananen ännu?!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3