Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Petra74: Tusen tack!
Vilket välkomnande!
Jag är helt chockad!
Hej hopp mina vänner. Äntligen lunchdags och lite tid för mig att kika in.
MissP: Hoppas din lilleman blir frisk snart.
Fredagenden13: Välkommen till vår tråd. Kul att du vill hänga med.
Nides: Kul att du hinner kika in och säga hej. Vet hur det är när man har mycket att göra på jobbet. Man vill ju bara hit.
Addiz: Måste själv säga att kortet jag tog på dig från makeupkursen är jättefint. Och jag som ändå är så dålig fotograf.
Jag skulle ju skriva en massa mer saker men det har jag tappat bort. Är det någon som kan hitta det åt mig?
Carma07:
Tack tack!
Jag skall försöka läsa ikapp mig, så jag har koll på vad ni är för några typer
Tänkte berätta lite om mig själv... kommer om en stund, måste tyvärr jobba lite grand idag!
Jag har en liten fundering. Om man har mingelmat, behöver man mattallrikar då eller använder man servetter. Eller hur gör man?
Tillbax och jobba. Hinner väl förmodligen inte in här igen förrän i kväll eller imorgon. Om inte, så får ni alla ha en trevlig helg. Och har jag tur så kanske jag någon av er är här inne i helgen.
En liten fråga, framförallt till er som skall gifta sig i sommar.
Har ni koll på "allting"?
Dvs blommor, mat, bordsdekoration, kläder... ja, u name it?!
Jag börjar få lite ångest nu när jag läser här inne på BT.
Kan ju erkänna att jag inte ens har tänkt på tex rosenblad eller ris...
HJÄLP!!!
carma- beror på var det är för mat. är de torra räcker det bra med servett. Är de fuktigare behöver man tallrik o gaffel
Carma07:
Vad skall ni ha för mat på bröllopet?
Jag har koll på en hel del men definitivt inte allt. Vi vet var vi skall vara, inbjudningarna är inte klara med vi har en idé om hur de skall se ut. Gästlista är klar. Upplägget är hyfsat klart, viner är valda. Menyen väljer vi i juli. Vittnen o toastmastrar är klara.
Kvar för oss är tårta, musik under vigseln och solosångare. Vi har en hel del idéer och musiker i familjen men inget klart ännu. Ljudanläggning på vigselplatsen är kvar.
Vad jag har kvar är min klänning, vem som skall göra blommor.
lykke07:
Ok, tack. Kul att få reda på.
En vännina gifter sig 1 månad tidigare än jag, å hon verkar ha allt in till minsta lilla servett planerad
=)
Har du någon idé om hur din brudklänning skall se ut?
Klänningen köpte jag redan förra sommaren. Hittade en fantastisk klänning, som jag bara var tvungen att köpa
=)