Kris i förhållandet..
Vad ska man göra?
Jag är nyförlovad och sambo sedan bara några månader tillbaka. Våra familjer och vänner vet om vår förlovning och är glada för vår skull.
För ett par veckor sen satt vi och pratade bröllop som ska (?) ske om 2-3 år.
Nu vet jag och han varken ut eller in.
Plötsligt har jag fått en så konstig känsla, jag tvekar på om jag verkligen vill vara med honom, om jag verkligen är så kär..
Blir bara mer och mer förvirrad av mina tankar. Plötsligt känns det som att allt med honom är fel. Har tappat lusten till allt. Har tappat lusten till honom. Skäms för att säga dethär men känner mig inte så attraherad av honom just nu. Detta kommer helt plötsligt!
Vårt sexliv har blivit lite lidande på sistone och gångerna vi har sex har minskat sen vi flyttade ihop.
Innan vi flyttade ihop var det väldigt aktivt på det området.
Nu sitter vi här och funderar om vi verkligen ska vara ihop.. samtidigt så känns det som världens största misslyckande att bara ge upp..jag vill ju kämpa för oss men HUR får man tillbaka glöden?...
Vårt hela förhållande har varit ganska stormigt och mycket på grund av att jag inte kunnat bestämma mig för vad jag velat göra. Men när vi flyttade ihop och förlovade oss så kändes det som att det var helt rätt och att jag äntligen bestämt mig för att det är honom jag vill leva med. Efter en lycklig period med ihopflyttandet och förlovningen så kommer dessa olustiga känslor. Fullkomligt olägligt..
Suck, vill inte ha det såhär:(