OT: Får man tillbaka på skatten ?
I fjol vid den här tiden minns jag att man kunde gå in på skatteverket och se om man skulle få tillbaka på skatten ! Är det ngn som vet hur man gör och om det går ?? Hittar inget som passar !
I fjol vid den här tiden minns jag att man kunde gå in på skatteverket och se om man skulle få tillbaka på skatten ! Är det ngn som vet hur man gör och om det går ?? Hittar inget som passar !
Jag kan med e-leg från banken nu se vad jag ska få tillbaks - men det är ju inte säkert att det preliminära beskedet gäller när man börjar dubbelkolla.
Har du gått in på rätt ställe, Cinderella?
Jag fick oxå min...deklarerar man på nätet så har man pengarna innan midsommar väl?
APG
Hmm.. kanske inte får något då :(
jobbade visserligen inte så mycket förra året.. när bryts skatten för nästa år?
ja du ska kunna se det cinderella. tredje sidan på skatteuträkningen.
BALINDA?
menar du att man ska kryssa i den rutan
"jag har gjort en egen skatteinbet"
eller miljö/ rot?
måste man först deklare klart innan man kan se hur mycket man får tillbaka .
Va jag minns förra året kunne man se direkt?
Ursäkta f alla frågor
BT brud
nä det e bara att trycka fram på pilen. du ändrar ingenting förrän du skirver under elektroniskt.
kryssa inte i något bara trycka på pilen...
fungerar det?
Om man inte kryssar i några rutor utan bara klickar "Nästa" så kommer man fram till där man kan se om man får tillbaka något.
_Cinderella_: Det räknas väl årsvis? Från nyår till nyår?
TACK
Nå ser jag, man är ju lite rädd får att bara trycka
Om man har gjort avdrag eller inbetalning kan man ju kryssa i det men vill man inte ändra nåt nu utan bara tjuvkika lite så kan man trycka fram till "nästa" utan att kryss i alls. Då får man deras preliminärbesked så som det kommer stå på papprena när de kommer i brevlådan.