Pumpa,
kan du inte försöka med att vara intim utan att det leder till sex som t ex att ge henne massage, förkara direkt att du inte gör det som förspel eller med med krav på sex, utan att det är helt kravlöst och att du bara tror att hon behöver det. Varför inte borsta hennes hår, eller bara pilla med fingrarna i det medans ni kollar på film. Pussa henne eller ge henne en smekning i förbi farten, ofta. Helt utan förväntningar från din sida. Jag tror att vi tjejer oftast behöver lite mer än ni killar, gärna få känna att vi är sedda, älskade och attraktiva för vår älskling. Sådana här saker får i alla fall mig att vakna om vi hamnat i en dalgång i sexlivet. Hoppas det löser sig för dig.
Yako,
jag instämmer med Pickolina, ju mer sex jag får desto mer vill jag ha. Blir jag utan lite för länge så planar lusten liksom ut. Då får jag anstränga mig och ta initiativet själv, även om det tar längre tid att "vakna till" när man hamnat i en dalgång vad gäller sex. Se även ovanstående, är det något din älskling skulle kunna ställa upp på?
Kram på er alla