• yako

tänder inte längre..

Jag tänder inte på min kille längre! Och jag vet inte vad jag ska ta mig till!!

Han är den finaste människa i världen och jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Men vårt sexliv har blivit riktigt taskigt den senaste tiden på grund av att jag inte tänder på honom längre.

Någon som kan hjälpa till och komma med råd? Hur får jag tillbaka den där sexuella passionen som fans i början av vårt förhållande? Nu är den totalt bortblåst.

• Svar på tråden tänder inte längre..
  • yako

Hmmm tack för förslaget, det låter som en bra idé men tyvärr inte för mig. Vi har inte gjort DET på flera månader nu... :(

• yako

ja jag läser inlägg här på bt på hur underbart sex folk har med sina blivande/män, hur ofta osv. Men själv har jag ingen lust att ha sex alls. Och jag känner mig konstigast i världen.

• yako

pickolina - tusen tack för din uppmuntran och goda råd. Jag ska verkligen se till att skärpa mig. Har blivit så van att saker och ting är som det är, och det tror jag att min kille har blivit också. Men det komer att bli svårt att komma igång tror jag.

Pepparmyntan - tack det känns fantastiskt skönt att höra att man inte är ensam! Egentligen vet jag att jag inte är det, men ibland känner man sig ensammast i världen om problemet. Vi har ett jättebra förhållande annars och jag älskar att mysa och kela, kramas och pussas med honom men själva sexet tar emot. Och när vi nu ska gifta oss i höst så fasar jag till och med för bröllopsnatten!!! Så ska det ju inte vara..

• yako

Yoni

Vi har det bra. Jobbar båda två rätt mycket men jag gillar både min och hans mamma :)

Han vet precis hur jag känner och vi pratar om det OFTA. Han säger att han inte lider, sex är inte det viktigaste i hans liv heller, men självklart tycker han att det vore trevligt med lite sex då och då.

• yako

pickolina

ja det är så jag brukar tänka. :)

Svar på tråden tänder inte längre..