• Bruden Tina

Tips på roligheter under festen!

Kom igen nu! Dela med dig av dina bästa trix och tips för att få en lyckad fest! Roligheter, happenings och annat tages tacksamt emot. Om de dessutom inte kostar en massa pengar är det förstås ett stort plus i kanten.

• Svar på tråden Tips på roligheter under festen!
  • Bruden Tina

Men jissus! Hoppas nu verkligen att ingen av våra gäster läser här men vi är precis under hårdträning för att fixa en liknande sak. Ska dansa till en schlagerlåt som börjar lugnt men sen blir värsta partylåten. =) Jag är ju dansare så jag har koreograferat och håller nu på att lära sambon.

Ska bli mycket kul kan jag lova!

• Lotte_86

Jösses...om man ändå kunde dansa så... *drömmer mig bort* Jag som kämpar med att överhuvudtaget kunna klara av brudvalsen..hehe.

• Lotte_86

Inget annat skoj man kan få tips på? :)

• fröken inga

Miss em

Om man ska klämma fast snapsglas som ögon, hur ska man kunna se texten?

• September mys

vi har tänkt att köpa en brevlåda (som vi sen ska ha vid vårat hus) där alla får lägga ev grattis kort, skriva brev (ska finnas papper penna och kuvärr) som vi ex får öppna på smekmånaden/1 årsdagen osv

• ohmygoodness

Blir inte frisyren aldeles tillplattad med en påse på huvudet?

• Maria

Vi hade ju en originell avslutning å festen: det fans en inomhuspool i lokalen och mot slutet låtsades vi att vi skulle samlas runt denna för fotografering...i stället så tog vi oss ett bad och fick sällskap av tärnor m.fl. och en del av gästerna. Det blev ett festligt slut som alla kommer att komma ihåg !

• ohmygoodness

Ja, med vattenlekar blir frisyren åtminstone tillplattad *skrattar*

• fröken inga

Septembermys
    Vi ska göra samma grej men be folk skriva personliga äktenskapsråd på lapparna. :D

• Maria

ohmygoodness, jo det så klart att frisyren blev väl lite annorlunda efter doppet, även om den ju inte rasade ner eller något sådant. Klänningen överlevde alldeles utmärkt. Skorna och handväskan blev lite svagt missfärgade men inte så mycket att man tänker på det om man inte vet om det. Kul hade vi i vart fall ! :)

Svar på tråden Tips på roligheter under festen!