• Fröken Rubin

    Någon i Tanumstrakten?

    Ingen som bor i Uddevalla- Strömstad som ska gifta sig i sommar?

  • Svar på tråden Någon i Tanumstrakten?
  • Fröken Rubin

    Jag är 26 och inflyttad från Göteborg. Kanske ni känner min m2b. John fårn Bullaren...

  • gift070707

    Dallas: Jag är infödd Hällevadsholmsbo, vem är du?

  • gift070707

    Fröken Rubin: John från Bullaren? Hm tror inte jag vet vem han är. Själv bor jag utanför Hällevadsholm mot Bullaren

  • Dallas

    gift070707
    Jag vet bara till namnet vem du är.
    Jag heter Kate, det är inte så vanligt så du vet nog vem jag är till namnet. Svarteborgsbo.

    John från Bullaren vet jag inte vem det är.

  • gift070707

    Dallas: Hm Kate? Vet en Kate i H-holm men ingen i Svarteborg.

  • Dallas

    gift070707
    Nä man kan ju inte känna alla, fastän man bor på små orter
    Vi har säkert varit i affärer, Shell mm samtidigt och ändå inte vetat vem den andra är.

  • pärlor

    Hej på er!
    Här är en till. Vi gifter oss i Fjällbacka kyrka den 16/6, det närmar sig med stormsteg..... längtar såååå

  • gift070707

    Pärlor: Fick ni boka kyrkan långt i förväg? Hörde ryktas om att någon ringt och ville boka och det var inte ledigt förrän sommaren -09.
    Är du härifrån? Vet man vem du är?

  • gift070707

    Dallas: Nu vet jag vem du är, hittade eran hemsida när jag var ute och letade efter bilder på brudbuketter.

  • Dallas
    Jaha. Kände du igen mig nu då? Har ni nån hemsida som jag kan kika på? Nyfiken på er planering o kläder mm
  • gift070707

    Dallas: Japp nu kände jag igen dig, grattis i efterskott till bröllopet.
    Du vet säkert vem min moster är, May Ahlström.

    Har tyvärr ingen hemsida än, men det kommer. Planeringen går bra, skall göra klart festprogrammet, göra vigselprogram och placeringskort så är det färdigt.
    Fast jag har väl glömt 100 saker, ha ha...

  • Dallas

    Tack! Jag vet mycket väl vem May är. Okej jag får väl "lugna mig" lite då, väntar på er hemsida

    Hoppas att planeringen går som den ska.

Svar på tråden Någon i Tanumstrakten?