Vad ska ni ge i morgongåva?!
Vad har ni tänkt ge er MAN då ni vaknar morgonen efter den stora DAGEN?!!!
Vad har ni tänkt ge er MAN då ni vaknar morgonen efter den stora DAGEN?!!!
ska man ge varandra något dagen efter brölloppet? han har ju fått hela mitt hjärta, räcker inte det?
Jag ska ge en jag-älskar-dig-bok som jag ska scrappa ihop.
Jag gav min man en fin klocka.
Jag köpte en LP-samling av alla Knäppupp-revyer, signerad av Povel Ramel själv. Min m2b kommer att bli jätteglad. Han gillar Povel Ramel!
Hade inte tänkt nåt, men gick på bokrean ett par dagar innan och fick syn på några kamasutra-böcker. Tyckte det var lite kul så jag köpte två små... Till oss båda förstås!
*puffar* lite för den här tråden! Funderar också på vad jag ska ge min m2b i morgongåva! Har inte kommit på ngt bra än... Tar tacksamt emot tips och idéer!
Ha en bra helg!
Min oskuld saklart... =)
....NOT!
Ha ha ha nej oskulden har jag tyvärr inte kvar att ge, men två barn har jag gett honom och det är inte fy skam :)
Jag har bestämt mig för att köpa en Armaniklocka då han har varit en sådan grym pappa och sambo trots tuffa studier i sex år (han tar examen i juni och vi gifter oss i juli). Han får en kombinerad examenspresent/morgongåva.
Han komemr att få ett album med "secret-box" bilder som jag var och tog hos en fotograf för ett par veckor sen.
Det är det absolut sista han skulle gissa på och jag är helt övertygad om att han kommer att älska det.
Kan knappt vänta att få se hans min :D