• Szustak

    Skåne brudar 2007

    Nytt namn var passande tyckte jag pga att det var först gg för oss alla som var på fikat nu igår (15 mars) och det var inte bara från malmö/lund det kom Brudar i från....

    Hoppas bara att ni har hittat hit alla brudar!

  • Svar på tråden Skåne brudar 2007
  • Szustak

    Tack för länken...vi satt kansk en halv timme till och snacka...

  • Szustak

    Vintersaga08

    hahaha...den diamant ringen för 75.500 är ju lagom stor....

  • Szustak

    Lilla gull

    Jag hittar varken priser eller boxen. Vad skulle en Box kosta?

  • Szustak

    Lilla gull

    Hade du kunnat skicka en bild på dina inbjudnings kort....isa_nr1@hotmail.com...Det var du som gjorde dina själv eller? Har börjar fundera på att göra dem själv, tycker om att pilla och pyssla :) ....Jag skulle beställa mina kort för 16:- st på "kort design" och till dom 16:- skulle det komma 3:- för kuvert och 49:- för att det ska vara två språkigt, 3:- för att få gästernas namn i kortet. Så från att det skulle koste 16:- per kort blev det helt plötsligt 71:- per kort! Ska det skickat till 50 pers så blir det 3550:- utan frimärke! Nu ska jag gå till stämpelfabriken och Mattson och stor handla! Tips och ideer är välkommna :D

  • Szustak

    mrscea

    Det kan jag svara på :D Den heter Collero och ligger vid Coffe house by george

    Lilla gull

    Jag har inte fått något på mailen :( testa igen isa_nr1@hotmail.com

    När tar vi nästa fika?

  • Szustak

    Jag jobbar till kl. 18 men efter går bra :D

    Lilla gull

    Ta med dig ett kort så man får se...

  • Szustak

    Jag jobbar på Gustav så jag kan redan vara frammer 18.30 på cafeet...

  • Szustak

    OMG! Titta vad jag har fått för medelande

    Ärende: 6691
    Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då det anses vara provocerande eftersom informationen som du går ut med är missvisande. Det är ingen tydlig förseelse och därför får du bara en tillsägelse (en mildare variant av varning) som bara innebär att inlägget plockas bort, men försök att undvika sådant här framöver.

    För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

    Här är en kopia på ditt inlägg som plockats bort:
    Rubrik: "secret box-fotograf lund/malmö"
    Pia larsen (jag tror att det stavas så) gör det, i malmö....Fast vill du ha toppless så kan du glömma det, det är ingenting som jon kommer att gå med på! Oproffesionellt tycker jag! Annars gör foto media det också fast det är en kille som heter Jens som fotar, han är mycket proffesionell.

    Jag förmodar att det var Pia Larsson själv som tog bort inlägget. Jag skrev ju bara vad jag tyckte får man inte de, eller!?

    Mycket konstigt tycker jag så jag skrev ett brev till redaktionen och överklagade!

  • Szustak

    Porträttfotografen

    klart att jag har belägg, varför skulle jag säga det annars?...I brevet jag fick så stod det inte att mitt inlägg var missvisande utan provocerande, det är en stor skillnad. Och om det mot förmodan var missvisande så skulle det behövas en utredning för att motbevisa mig, något som jag inte tror att bröllopstroger gör.

    Det ända jag gjorde var att skriva fakta och eget tycke om henne och jag kan säga av egen erfarenhet att hon inte alls lysnade på vad jag ville ha att säga och önskade (då jag gick till henne för att boka en fotograf till mitt bröllop), utan det kändes som att det var hennes sätt eller inget.

  • Szustak

    Vintersaga08

    krya på dig...det går övet tills du gifter dig :D (hoppas vi)

  • Szustak

    Porträttfotografen

    Det kanske var en engångs händelse, de vet inte jag.

Svar på tråden Skåne brudar 2007