• Coorne­t
    Äldre 14 Mar 21:44
    5031 visningar
    19 svar
    19
    5031

    Fotograf värd namnet i Växjö?

    jag och min m2b har äntligen bestämt oss för vilken stad vi ska gifta oss i.

    Växjö.. Min m2b är därifrån men har ej bott där på länge så vi behöver hjälp !!

    Bra fotograf i Växjö som är värd namnet och pengarna de tar..

    Har du några tips?? Hjälp !!

  • Svar på tråden Fotograf värd namnet i Växjö?
  • E.C
    Äldre 14 Mar 21:48
    #0

    säger jag www.mlifoto.com/

    när är bröllopet

  • Coorne­t
    Äldre 14 Mar 22:08
    #0

    Inte förräns nästa sommar så ingen panik, bara jag som är ute i god tid :)

  • Coorne­t
    Äldre 15 Mar 19:20
    #0

    puff puff.. någon mer som vet??

  • August­i_2007
    Äldre 20 Mar 15:40
    #0
  • A n n i s e n 25/8 - 2007
    Äldre 20 Mar 17:07
    #0

    www.mstudio.se

    Vi har bokat henne till vår vigsel, hon är super trevlig.

    Du kan titta på bilder av henne i senaste numret av Bröllopsmagasinet

  • Blivan­de Fru!Nu Fru!!
    Äldre 20 Mar 17:24
    #0

    Jag slår ett slag för mli-foto jag med, en duktig tjej som fångar ögonblicket och lyssnar på vad du /ni vill ha.
    Hon kostar inte lika mycket som ex.M-studio gör heller.

    Sedan vill jag bara ge ett minus till M-studio också, vi bokade henne till vår vigsel (jättetidigt) ca 4månader innan ringer hon och bokar av oss, hon hadde fått ett STOR-jobb sade hon, jaha tänkte vi va synd men hon rekommenderade Emelie förståss och vi blev ju som sagt helnöjda med det.

    Saken är den att när vi hadde vårt foto i tidningen så hadde ett annat par som gift sig samma dag det också och deras fotograf var M-studio hmmm....kunde hon inte varit ärlig!!??

  • Coorne­t
    Äldre 20 Mar 18:18
    #0

    Så hon avbokade erat bröllop för hon fick ett "större" fotojobb på ett annat bröllop ??

    Det är ju grymt dålig stil !

  • A n n i s e n 25/8 - 2007
    Äldre 20 Mar 19:10
    #0

    Ang M-studio

    Oj då, men det kan ju hända att hon fotar mer än ett brudpar på samma dag. Så det fanns kanske eventuellt en förklaring...

    Vet att hon har ett brudpar till att fota samma dag som oss, då hon hörde av sig till oss för att spika våra tider då vi bokat henne först.
    Jag mailade henne även nyligen en allmän fråga pm teleborgs slott, ja eller egentligen var det bara en fundering och då erbjöd hos sig att kontakta slottet ang fotografering där..Jag har iallafall hittils bara gott att säga.

  • Coorne­t
    Äldre 20 Mar 19:23
    #0

    Där ser man.. Vi får väl se hur vi gör. Det är långt tid kvar till vi ska gifta oss så har mycket tid att fundera..

  • A n n i s e n 25/8 - 2007
    Äldre 20 Mar 19:54
    #0

    Ja det är inte helt lätt att bestämma sig och ibland skiljer sig uppfattningarna åt rätt rejält.
    Lycka till

  • Coorne­t
    Äldre 20 Mar 19:55
    #0

    Ja verkligen.. man vill ju verkligen inte boka en fotograf som man sedan är missnöjd med. Denna dag kommer bara en gång..

  • Blivan­de Fru!Nu Fru!!
    Äldre 23 Mar 15:19
    #0

    När hon ringde mig och avbokade så förstod jag det hela som att hon skulle resa bort och jobba, och inte kunde fotografera något bröllop alls.
    Eftersom hon sade att det andra paret också blivit rekommenderade den andra fotografen.

    Jag bara tyckte att det var snöpligt, inte kul man är ju lite uppskruvad hur man vill ha det och när man ser att någon inte kunnat vara ärlig mot en blir man ju bara sur, hadde hon sagt att hon dubbelbokat eller fått ett par som betalade mer eller det kanske rent utav var ett par vänner, så hadde jag givetvis förstått det.
    Ärlighet varar längst!

  • brud09
    Äldre 28 Mar 19:44
    #0

    Vill bara lägga ett gott ord för MLIfoto oxå. Helnöjd m hennes barnporträttbilder och kommer högst sannolikt anlita henne vid vårt bröllop!

  • Martin­a/Mstu­dio
    Äldre 4 Apr 09:27
    #0

    Har fått information om att det råder funderingar kring min verksamhet på denna sidan och ska med detta inlägg försöka reda ut frågetecknen.

    Förra året deltog jag i ett spännande och utvecklande projekt som bl a innefattade en del utlandsresor. Beläggningen för uppdragen krockade med bröllopssäsongen, och tyvärr blev det så beklagligt att det ledde till en del avbokningar.

    I ett förtvivlat läge fann jag en duktig ersättningsfotograf till de kunder som drabbats. I säsongsstart blev projektet dessvärre nedlagt och jag fick en tom almanacka. Att återta kunder från ersättningsfotografen var inget alternativ, så enda räddningen var att försöka fylla almanackan med de kunder som ringde sent, och som då var mycket förvånade över min kapacitet med så kort varsel. Kontentan av detta blev således att jag faktiskt tog uppdrag på de datum som jag tidigare avbokat. Jag förstår besvikelsen hos de som blev drabbade. Mycket beklagligt.

    Hoppas mitt inlägg utreder tankar och funderingar kring missödet. Alla som har funderingar och frågor är självklart hjärligt välkomna att höra av sig direkt till mig.

    Varma hälsningar, Martina Wärenfeldt / Mstudio

  • Växjö brud
    Äldre 23 Apr 20:29
    #0

    www.falkbrink.com.
    Han verkar jätte duktig och har riktigt bra priser.2500:- för ett bröllop.
    HOnom ska vi anlita till vårt bröllop i alla fall.

  • johann­atzar
    Äldre 12 Feb 01:26
    #16
    Växjö brud skrev 2007-04-23 20:29:16 följande:
    www.falkbrink.com.
    Han verkar jätte duktig och har riktigt bra priser.2500:- för ett bröllop.
    HOnom ska vi anlita till vårt bröllop i alla fall.
    Hans hemsida verkar vara nere.

    Kan varmt rekommendera Åsa Fredh www.asafredh.se
    En proffs helt enkelt när det kommer till bröllopsfoto. Se bilder på hennes hemsida!
  • rollei
    Äldre 12 Feb 02:57
    #17

    Daniel på www.dkj.se: erfaren, har studio, kör digitalt mellanformat.

  • isabel­la87
    Äldre 6 Mar 10:22
    #18

    Vi har bokat Linda Himsel, himsel.se. Hon har jättefina bilder på sin hemsida!

  • Vida
    Äldre 4 Apr 22:03
    #19

    Vi hade Malin, www.fotograf-kalmar.com och blev jättenöjda. Fick både album och alla bilderna i priset Glad

Svar på tråden Fotograf värd namnet i Växjö?