• Svar på tråden Fotografens bilder har kommit....
  • A & A

OH, såå vackra kort! Vad fina ni var! Får en att längta lite mer efter dagen D! Så vacker brudbukett! Jag ska ha ngt liknande med rosor. Lycka till!

• novali

Oj! Vad fina ni var!! Jätte vackra bilder!
    Inspirerar verkligen.

• praline

Jättefina bilder, vad fina ni var allihopa, verkligen bilder som var värt att längta efter.

• Majan2007

Vilka otroligt fina bilder! Väldigt stilrena och vackra. Får jag vara så ofin och fråga hur lång tid det tog att få till dina fina lockar samt hur mycket din bukett kostade? Har själv tänkt mig liknande uppsättning och liknande runda bukett med röda rosor och hjärtan på tråd. Tack på förhand!

• Suss - juni 07

Superfina kort, verkligen. Ni var jättefina! Vi ska köra hälften av våra kort med vit bakgrund men jag var osäker på hur det skulle se ut men nu vet jag ju! Blev helt supersnyggt!

• jalf

Tack alla! :)Vad roligt att ni tyckte om bilderna.

Suss - juni 07

Ja, det blir verkligen effektfullt med vit bakgrund. Är nöjd med den, men önskar att vi hade tagit lite kort när vi står upp med mörk bakgrund med. :( Man ser inte min klänning på några av korten. Och det tycker jag är tråkigt. :( Lätt att vara efterklok.... Så tänk på det!!

Majan2007:

Hela frisyren och sminket tog 3 timmar, själva frisyren gick fort att göra! Och jag hade en del löshår med. ;) Buketten har jag inget pris på. Min pappa gjorde den och alla andra blommor, så det var ingen kostnad för oss. :)

• ninasl

Wooow vilka bilder! Vilket vackert par och vilka söta barn! Det där var ju helt klart en utgift som lönade sig, eller hur? :)

• jalf

ninasl:

Vad gullig du är! Tack så mycket. :):) Ja, det var det värt. ;)

• jalf

*puffar* Det går undan med inlägg ikväll....:)

Svar på tråden Fotografens bilder har kommit....