• Fru Hennerdal

Örebro-brudar/brudgummar

Hej hallå alla glada närkingar!

Tänkte att vi från Örebro också måste ha vår egen tråd.

Kul att se hur många vi är!

• Svar på tråden Örebro-brudar/brudgummar
  • fröken inga

Gullan
    Kul att du också bokat dem. Vem ska göra iordning ditt hår?

• fröken inga

Här kommer prisguiden över frisörer i örebro. Ringde alla i telefonboken. Det här är de som svarade:

Salong Hår Makeup

Capelli 1800 350

Amadeus 2600 ingår

Kalufsen 1400

Hårskulptören 1500

Min syster & jag 2200 595

Oliver Jobbar ej lördagar

Frida 1000

Näbbtorget 700 kr/t

Bonnie&clyde 600 kr/tHaircorner 550 kr/tEkers salong 600 kr/t
    Hårpunkten 625 kr/t

Hårstudio 1700 ingår

Här 650 kr/t ta med eget smink

Klippataljen 1200 ta med

Natasha osäkert svar ta med

Louise H 2000 + samarbete Nygatan spa

Make hair 720 kr/t

Randis 600 kr/t varieratTrash Gör endast på stamkunder.
    Style klippoteket 2600 kr, då ingår provuppsättning, . makeup, mat och dryck.

Har själv bokat klippoteket och rekommenderar dem gärna. Väldigt servideinriktade, öppna och tålmodiga. Gick dit med tjock klippbok med bröllopsfrisyrer som de kikade igen med mig innan jag äns beställs tid!

Prisuppgifterna är tagna förra året så de kan ha ändrats sen dess.

• Gullan79

fröken Inga

Känns superbra att ha bokat dem!
    Min kille klipper sig hos en av tjejerna där. Och hon sa att Jenny ska vara den allra bästa, superduktig på både hår och smink. Det är just Jenny som ska fixa mig också, kul.
    Fast de är duktiga allihopa säkert!

Fast jag fråga aldrig vad de kosta, hade för mig att Du skrivit 2000kr!? Men såg nog fel..Men, men det ingår ju en hel del!

Vem ska göra ordning Dig då förresten?

• festhelena

Jag ska göra håret på näbbtorgssalongen! =)

• Gullan79

festhelena
    Skönt att ha det bokat och klart förstå jag! Är det den salongen som ligger uppe vid Stadsbiblioteket?
    Vad tog de för pris då? Bara nyfiken, har ju redan bokat mitt..

• festhelena

Jajjamänsan det är där =)
    Hon tog 700:-/timmen.. ska vara där kl 9:00 och sen vara på make up store kl 11:00, så max 1400:- kommer det kosta :P hehe

Måste försöka ordna brudbukett någon dag också. Har bilder på många olika, men butikerna borde ju kunna ge ett kostnadsförslag =)

• festhelena

Kom just på en sak.. När man står framme hos prästen, var ska man ha brudbuketten? Jag ska inte ha några tärnor eller så..

Problems =)

• Fru Hennerdal

Gu' vad bra med priser och info....en kanske dum fråga...när det står ingår...menas det sminkning då?

• Gullan79

festhelena

Det var ett himla bra pris!!
    Får nästan lite ågren nu när jag bokat, kostar visst 2600:-. Fast de ska vara bra, och pengar är inte allt. Men, bröllopet i sig är ju liksom inte grattis. Hehe!
    Äsch, nu ska jag väl inte vela om det också..

Kan Du inte be några av Dina släktingar gå fram och ta den. Nån i Din familj som sitter längts fram? Eller om Du har nåt syskonbarn eller dyl. Bara en tanke..

• fröken inga

Är det någon som vet vart man kan fixa naglarna? Har inte hittat någon än...

Festhelena
    Be någon i familjen gå fram och ta hand om buketten. De sitter ju på första raden. Annars kan nog prällen lägga den åt sidan åt dig.

Gullan
    Tror det var 2600. Är inte bergssäker. ska ringa dem idag och boka provuppsättning. Jag ska ha Erika. Lite klurigt. HOn är mammaledig nu och jobbar bara fredagar. Ganska roligt för hon är gammal klasskompis med min kille. Vi var bekanta när hon gick på frisörprogrammet. HOn hade alltid dösnygga frisyrer. Känner mig väldigt bekväm i henne.

Svar på tråden Örebro-brudar/brudgummar