• Coornet

Festlokal i/runt Växjö??

Jag och min m3b har precis tagit upp bröllopsplanerna igen efter att de har legat på is ett par månader, ska inte gifta oss förrän i aug 2008 så egentligen inte direkt panik, men..

Vet du någon bra festlokal/våning i eller runt Växjö för minst 60personer.

Vore även bra om de är ett ställe där man får ta med sig mat och dryck själv, men förslag överhuvudtaget uppskattas otroligt mycket !!!

• Svar på tråden Festlokal i/runt Växjö??
  • Coornet

Tack för tipsen :)

Någon mer som har tips???

• Coornet

Wow, det låter ju nästan för bra för att vara sant. Va kostar det?

• Coornet

Ja kan hålla med om att de var lite dyrt speciellt för att ligga utanför en stad som Växjö.

• Coornet

Vi har funderat på ruinen oxå men för oss blir det tyvärr för dyrt.. min dröm hade dock varit Teleborgs slott.. jag älskar de slottet över allt annat, men samma sak där.. för dyrt..

Vi ska bara ha typ 50 gäster på vårt bröllop så vi hoppas att försvarsgården funkar. Ska kolla på det i påskhelgen när vi är där nere och hälsar på svärföräldrarna.

• Coornet

Augusti 2007:

Vad kostar de då?

• Coornet

Det var inte alls illa.. Blir lite transport kostnader men ändå :)

• Coornet

Tack för alla tips. Det är svårt att hitta lokal som passar. Man har så många kriterier som ska passa.

Vi ska kolla på försvarsgården i påskhelgen så får vi se om de kanske kan vara något.

• Coornet

Brud09

Nä sånt tar ofta ett tag innan man får grepp om :)

• Coornet

Vi har nu preliminär bokat Försvarsgården. Var där och tittade på stället i påskhelgen. Så det känns bra att veta att man har i alla fall ett ställe om man inte hittar bättre.

Ett + med det stället är ju att man slipper städa dagen efter, de tar dom hand om :)

• Coornet

Det är Svenska Lotta kåren som har hand om den. Jag har numret till hon som är ansvarig om du vill ha det?

Svar på tråden Festlokal i/runt Växjö??