12 Maj 2007
Startar en tråd för oss som gifter oss 12 Maj. Det börjar ju närma sig nu...
Här kan vi peppa varandra och hoppas på fint väder tillsammans. Välkomna alla 12 Maj brudar och brudgummar givetvis!!!
Startar en tråd för oss som gifter oss 12 Maj. Det börjar ju närma sig nu...
Här kan vi peppa varandra och hoppas på fint väder tillsammans. Välkomna alla 12 Maj brudar och brudgummar givetvis!!!
jag håller på bli galen, har ju ångrat val av vigselring och har ränt runt på stan och letat efter nån annan i dag, har två jag väljer mellan, men det gick inte att göra om den jag har köpt fel stl på stenarna för lite guld mm så den har jag köpt helt i onödan :( ska försöka sälja den vidare, tror ni det är nån som köper en oanvänd vigselring på annons? lite panik över att ringen ska hinna bli klar och så, har inte valt vilken jag ska ha än.
Slottet - I Åhus, Skåne
söta_bruden - I Björlanda kyrka, Göteborg
pralm - Dalarna
Odd molly - Falsterbo i Skåne
Vi gifter oss också den 12 maj. Jag både längtar och tycker att tiden går för fort!!
Min blivande man har haft sin svensexa så nu är det bara mitt kvar, nervös..!
pralm: Du kan ju alltid prova att försöka sälja den. Ibland har man tur! Vad är det för ringar du tittat på nu?
Misstänker att mannen kommer få en svensexa snart. Hans lillebror ringde och frågade efer nummer till kompisar och så... Själv har jag ju uttryckt hur kul jag skulle tycka att det hade varit om dom delvis kunde slå ihop svensexa och möhippa. Typ äta ihop eller någon kul aktivitet...
På torsdag ska vi provduka. Och på söndag ska min lilla brudnäbb och jag åka och titta på kyrkan och prova färdigt kläderna så vi vet att allt passar.
Känns lite overkligt att det är så kort tid kvar. Har suttit med vigselprogrammet under kvällen, bli nog bra. Ska bara kolla vilka bibeltexter som ska läsas så vi får prata med sambons morfar som ska viga oss vad han hade tänkt. sen är det bara att trycka upp.
Hur går det för er??
Någon annan som har hemsida? Här kommer våran
mansomari.weddingannouncer.com
Som februari -08 vill jag bara sno tråden lite...
söta_bruden: mycket snygga inbjudningar! Har ni gjort dem själva?
Gotland-08:
Ja jag har gjort inbjudningara själv (med viss inspiration från Format i Gbg). Inuti finns ett tranparent papper med text.
Nu börjar jag blir riktigt nervös!! någon annan som börjar känna av att det närmar sig?
Dessutom har jag inte beställt vigselring än då jag ångrat den jag köpt redan, så det har jag också liet smått panik över. Håller på för fullt och viker servetter men har inte ens tagit mig igenom hälften, inte gjort bordsplaceringskorten inga häften men det tror jag att vi hoppar över aaaaaaaaaaaaaaaagh undra om jag kommer hinna allt!? är ni klara med allt?
Vi har delegerat festhäftena till vårt värdpar! Bordsplaceringen ska vi fundera på över helgen, ska provduka på torsdag. Kommer göra enkla placeringskort som fästs på glasen men en lite klädnypa.
Fick precis reda på att min svärfar ordnat värmeskåp (ska göra delar av maten själva) och champagneglas som vi får låna. känns skönt att slippa lägga pengar på det...
å jo. vi börjar bli nervösa!!!
Här är en till som gifter sig 12 maj!
Hade möhippa i lördags och hade så himla roligt!
Här har ni min hemsida:
levine.weddingannouncer.com/welcome.html
Nu börjar det närma sig...