Inlägg från: Pama_lija |Visa alla inlägg
  • Pama_lija

Peter Cosmo?

Jag ska göra det hos Peter Cosmo på citadellkliniken i Landskrona.
    Jag kommer att lägga in 325 cc, gelehallon (runda) mellanprofil. Har inte särskilt mycket innan. Tror att det kommer at bli lagom..
    Om du nu sitter här så gå och lägg dig så att kroppen får vial innan morgondagne

Lycka till, lite avis är jag

• Pama_lija

Det är nog inte bra at gå utan BH.. Den kanske känns liten nu för att brösten är svullna..
    Jag är 1.62 och väger 60. Jag är grov i kroppen så de här små sakerna ser inte riktigt rätt ut på mig. Längtar tills operationen nu!
    Hoppas du mår bra!

• Pama_lija

Det är kanske olika vad dom har för syn på det där med BH. Jag kommer att få en bygelbh med avklippt tyg. På ovansidan av brösten kommer jag att ha ett band som "trycker ner" brösten lite så att jag får droppform även om det är runda implantat.. BH:n formar ju brösten lite i början.
    Kan du inte ha den nu då?
    Stå ut par dagar till så ska det värsta vara över

Åååh tänk till sommaren kan man vara avslappnad på stranden och inte bry sig på tuttarna!

• Pama_lija

Jag hade värsta mardrömen om mina nya bröst inatt. Jag drömde att dom fortfarande var jättesmå och att dom dessutom hängde ner. Upptill var det inget men längst ner i hänget så kände man en liten påse som var implantatet
    Med dom bilderna i huvudet så ska jag nog bli nöjd med det verkliga resultatet

• Pama_lija

Hur har det gått för dig MrsFrida, har du varit där än? Funkar riset bra för dig?

• Pama_lija

Jag är 28. Mrs Frida jag op mig dagen innan dig så vi möts kanske i dörren. Jag krypande och du skitnervös
    Den första måanden eller månaderna efter operationen ska man inte träna bröstmusklerna.. Jag läste om en annan tjej som lagt implantaten framför musklen för att kunna träna snabbt igen..
    Lycka till imorgon!

Miss Me, jag ska också ha 325 cc gelehallon. jag hade väll varit en a kupa om det inte var för att mina bröst är ganska breda..

Det blir säkert bra! Gå in på qvinna.info och titta på före/efter bilder. Därkan du välja att se dom som gått från a-c tex och lagt in 3-400 cc, man kan även välja att bra titta på de som har gelehalln osv..
    Aaah nu såg jag att du opererar dig imorgon Lycka till! Var op du dig?

• Pama_lija

MrsFrida Det är Peter som ska operera mig med
    Jag fick ett bra intryck av honom, vad tyckte du själv? Gick det bra på konsultationen?
    Jag har väll en liten B, mest för att mina bröst är breda, men det är dåligt med fyllning upp till Du då?
    Jag kommer att lägga in 325 cc under breöstmusklen, vad ska du lägga in?
    Man skrivs ut 9 på morgonen så vi missar nog varandra precis..

• Pama_lija

MissMe, hur har det gått?

• Pama_lija

Min op är den 16 april..
    Hur var dina bröst innan op (om man får fråga). Jag tänker fram och tillbaka hela tiden på om det ska bli lagom. Tror nog att det blir det men kan inte låta bli att noja mig över det
    Du op inte dig i Landskrona va?

• Pama_lija

åååh, kan det inte vara den 16 april nu! Jag vill ha mina nya bröst nuuu!
    Alla vänner och min familj vet men vi har inte berättat för sambons familj än.. Dom lär ju märka det men det är inte lätt att berätta, dom är lite gammeldags och anser absolut inte att det yttre är viktigt.. Får väll säga det i förbigående när vi är på väg därifrån ngn gång

Svar på tråden Peter Cosmo?