Inlägg från: ennasus |Visa alla inlägg
  • ennasus

Peter Cosmo?

Hej Micha
    Hade du bokat operationstid innan konsultationen?

• ennasus

Ursäkt tjatet men hur lång tid tog det från du preliminärbokade till op datum?
    Skall göra op för tredje gången är lika hialös som de andra gångerna. När man bestämt sig vill man få det gjort direkt. Skall även göra op av övre ögonlocken, någon som gjort det???

• ennasus

Hej Misha
    Fick op 18 juni.
    Peter Cosmo är fantastisk, han toppar min favvolista. Hoppas nu han kan leverera presis så som han lovat. Jag skall göra ett lyft också är det någon här som gjort det? Undrar hur mycket extra smärta det bjuder på. Dryga fyra veckor kvar jag längtar redan.

• ennasus

Lite avis e jag Nää mycket. Jag har fruktansvärd låg smärttröskel har haft epidural vid alla mina förlossningar då jag nästan dött av smärta:o Men efter bröstoperationerna har det gjort ont op dagen och dagen efter därefter har jag varit smärtfri så vidare man bara höllt sig i sängen. Så ligg du i sängen bar så skall du se att tentan löser sig.

• ennasus

Arba
    Självklart skall du vara uppe så mycket som möjligt efter op gäller de flesta operationer så systemet behöver kommaigång igen, man för mig har orken varit mycket begränsad de första dagarna och då har jag bullat upp mig i sängen istället. Har man dessutom smått hemma är det lättare att värja sig i sängen.
    Men resultatet av op får en på fötterna snabbt.

Svar på tråden Peter Cosmo?