Inlägg från: FruÖlandstok |Visa alla inlägg
  • FruÖlandstok

    Bröllopsfikaochsnack-träff i Blekinge?

    får man fråga när det är dags och vart?

    bor själv i blekinge, men kommer visserligen gifta mig i Kalmartrakten

  • FruÖlandstok

    Jag är 25 år och studerar samt jobbar extra inom handels också :)

    Själv?

    När är det er stora dag?

  • FruÖlandstok

    Glömde tillägga att det vore trevligt att ta en fika.. ;)

  • FruÖlandstok

    Hm, när jag tänker efter är jag också 24 år, är det illa när man börjar säga att man är äldre än man är? Fyller 25 i år visserligen, men det är många många månader kvar

    Vi gifter oss 1/9
    Är ölänning från början å min familj bor i Kalmar så vi kommer ha våran vigsel där uppe. Å alla planering här nere.. tur att det inte är så långt :)

  • FruÖlandstok

    trevligt :) jag skulle också vilja gifta mig i maj ;) men vi hinner inte få ihop tillräckligt mkt pengar tills dess..

  • FruÖlandstok

    mirja77
    vart bär er bröllop av någonstans?

    Oliveros
    är inte heller från Kna från början.. men bor här nu.. har inte lätr känna staden så väl ännu. Vart kommer ni att gifta er?

    hur går det här i tråden, tror ni vi kan få ihop nån träff.? eller är det mission impossible med tider.. ;)

  • FruÖlandstok

    Hm.. Lennarts har jag också missat, men jag är också gärna på..

    jag är lite småoff numera.. har för mkt på mitt lilla huvud så internetanvändandet tar stryk.. å så även bröllopsplanerandet.. =/

  • FruÖlandstok

    jag jobbar prel till 18,00 men är det lungt kan jag gå redan vid 16,00 svårt å avgöra i förväg, speciellt när det är påskvecka :)

  • FruÖlandstok

    Åh, jag har tokjobbat.. ingen lugn tid för mig så jag har tom glömt å meddela här. Som sagt, var kanske lite väl optimistiska att kunna få gå hem tidigare i påskveckan..

  • FruÖlandstok

    Felicity_Cute
    Kul att det finns fler som jag

    Vart och när i Kalmar? Om man får fråga.

    Shit har verkligen en massa att göra å har fullt upp på jobbet så BT har hamnat lite i skymundan.

    Oliveros hade annonserat om en ny BT-träff för oss Karlskronabrudar såg jag..

Svar på tråden Bröllopsfikaochsnack-träff i Blekinge?