OT!! Så himla irriterad på CSN och Posten
Blir så sur, idag var jag inne på CSNs hemsida för jag misstänkte att något inte stod rätt till. Jag har nämligen ännu inte fått några räkningsavier från dem på mitt studielån.
Jag hade verkligen rätt att vara misstänksam enligt CSN hade de skickat ut nämnda avier den 13 januari. Men jag har ju inte fått dem.
Till saken är jag varit ganska osäker på hur det skulle bli det här året. För om man tittar på min senaste deklaration så hade jag ingen inkomst alls. Av många olika anledningar var jag tvungen att leva på min sambo. Annars hade jag kollat mycket tidigare. Sen är jag väl så naiv att jag tror att sånt här ska fungera.
Nåväl jag ringde CSN och fick då naturligtvis beskedet att jag måste betala förseningsavgiften eftersom jag inte betalat in i tid.
Men problemet är ju antagligen inte CSNs utan Postens. Hur i hela friden kan ett så viktigt brev få komma bort i hanteringen. Och jag är 110% säker på att jag inte fått det för jag är superpedantisk när det gäller brev från företag och myndigheter.
Ville bara få avreagera mig någonstans!
AAAAAGGGGGHHHHHH!