morogngåva
hallo
behöver lite tips till morgongåva till herrn
vad ha ni tänkt?
hallo
behöver lite tips till morgongåva till herrn
vad ha ni tänkt?
Jag ska göra en eller flera av följande:
- Tatuera en liten fjäril på ankeln (ska fylla på sen med en liten fjäril för varje barn vi får)
- Secret box
- Göra en tavla att ha i sovrummet
En dörrskylt med ert nya gemensamma namn på?
Åh det finns så mycket jag vill göra! :)
Han ska få en secret box eller snarare en tavla på mig snett bakifrån som är lite suddig.. aja svårt att förklara, hoppas att ni förstår.
Jag ska ge en Secret Box.
Blir lite sugen på att göra en tatuering också, på skuldran, när jag läser Lilla Li´s förslag. Eventuellt gemensamt tatuera sig med liknande motiv som man tillägnar den andra...
Det finns ju massa saker man kan hitta på!
Letherman-kniv med inskription, (egendesignade) manschettknappar, weekendresa, presentkort på champagneprovning, biljetter till en koncert/teater/musikal/match, Secret Box.
Gå in och kolla på www.boxexperience.se, där finns massa roliga presentkort på upplevelser, om inte annat så för inspiration.
Det blir en Armaniklocka!
Ahhh, dörrskylt... nu blev jag sugen på att designa en brevlåda till min m2b, vår nuvarande är så ful!
Man kan ju även ge "kärlekscheckar". Brukar vara populärt. Man kan designa egna på datorn och skriva ut på lite finare papper. En med ex bio, en med romantisk middag, en med storstädning av huset, massage osv. Saker man ska göra för sin bättre hälft som han kan lösa ut när han vill...
min kommer att få en fotbollsresa för två till england.
kul att få ge nogot som vi kan uppleva tillsammans och att få uppfylla en av hans drömmar.
Jag funderar också på att göra en "pinupp-bild" En såndär klassisk amerikansk. Vore lite kul och han skulle uppskatta det jättemycket.