• midsommarbrud-07

tror inte min sambo får nån svensexa...

vi ska ha ett gsanka litet bröllop med ca 40 gäster, mest släkt o några vänner. min sambo har inte jätte mycket vänner...
    jag tror inte någon kommer ordna svensexa för honom....
    fler vars blivande män som inte fått svensexa?

• Svar på tråden tror inte min sambo får nån svensexa...
  • NuÄrDetDags (snart Mrs. 170307)

Här blir det nog inte heller mycket, om över huvud taget - inte för någon av oss.
    M2bs familj och kompisar bor i England, mina kompisar i Tyskland. De flesta som kommer till bröllopet kommer kvällen innan - och då undanber vi oss allt vad svensexa och möhippa heter.

Vi kanske går ut och äter några kvällar innan (han med min pappa, brorsa, farbror,...) och jag med min mamma, faster,... och sedan träffas vi allihopa för några avslutande öl eller glas vin. Helt ok och lagom för oss (vi skulle också klara oss helt utan något liknande men jag *tror* att pappa är på g ).

• Septembercess

hej
    Min sambo har flyttat hit från Spanien och han har inte direkt några kompisar som kommer ordna något. Jag har nämnt att jag gärna vill ha en kombinerad möhippa/svensexa annars tror jag att min pappa kanske försöker ordna någon aktivitet..

• Roslagsbruden

Vi hade varken svensexa eller möhippa eftersom vi var väldigt tydliga med att vi absolut inte vill ha det!

• midsommarbrud-07

vi har inte sagt något till våra vänner. min sambo säger att han inte vill ha någon svensexa men jag tror inte på det riktigt... vi får väl se vad som händer, jag hoppas han får en:)

• Misery

i nuläget så verkar det som att min killes svensexa kommer se ut som så att jag och han och eventuellt nån polare går på stripklubb och sedan tar ett par öl.

• Finlands tjejen

Försök säga åt din tärna (hon som årdnar din möhippa) att hon kunde prata med nån av killarna. kanske om en svensexa eller så om en mösexa.
    Vi årdnade en mösexa en gång då det var ett litet bröllop med typ 40 pers för vi var så få vänner. var på var sitt håll först och sedan avslutade vi kvällen tillsammans.
    Det var jätte lyckat.

• midsommarbrud-07

jag ska nog försöka få tag i en av killarna o prata med dem...

• Wicks

här vankas det varken svensexa eller möhippa, skulle bli grymt förvånad omd et gjordes det. glad? nje inte direkt

• sommarbrud07

min sambo har flyttat hit från småland.. bor i gbg.. så nästan alla hand vänner bor långt bort.. men skall försöka få dem att greja en svensexa.. Har min syster i småland med, så jag skall lura han att vi skall till henne och sen stanna vid någon mack, och där bara köra ifrån han, så hoppar hans vänner fram och tar vid :)

Svar på tråden tror inte min sambo får nån svensexa...