• CareBear

betala för sex

Ärligt talat, 160 spänn i kvartalet??!

Det är ju löjligt att ens ta upp det i en tråd. Vad "betalar" era pojkvänner/äkta makar för sex i så fall......? Räkna in allt de betalar mer på era utgifter, restaurangmiddagar, presenter, blommor osv osv.....

Räcker ju att ni blir bjudna på middag ute en gång i kvartalet för att ni ska "få igen" de småpengarna (och lite till) som p-piller kostar.......

Har aldrig blivit tillfrågad om jag ska vara med och dela kostnaden men skulle ärligt talat bli ganska förvånad om jag skulle få frågan......

• CareBear

Menar bara att ens bry sig om att dela upp en summa på 160 spänn i kvartalet på två...... "Nu vill jag ha exakt 26,60 av dig den här mån för din del av kostnaden för preventivmedel"........

Hmm så ALLA tjejer här tjänar lika mycket eller mer än sina män och är de som betalar minst 50% av de gemensamma utgifterna OCH betalar middagar osv när ni är ute.........? Ni måste verkligen vara unika ni majoriteten av tjejer på Bt.......

Menade bara att om man har gemensam eller separat ekonomi så betalar man ju säkert olika saker ändå....Måste det vara just på kronan när det gäller just preventivmedel när det säkert inte är lika noga när era män betalar mer än hälften av era gemensamma utgifter.....

För FAKTA är ju ändå att män tjänar mer än kvinnor och i alla fall i min bekantskapskrets betalar mer än sina respektive på de gemensamma kostnaderna.....

Svar på tråden betala för sex